hey hey voor 4 weken terug heb ik een topic over de virus infectie die ik had in mijn gezicht en dus onder behandeling van een neuroloog kwam vanwege het feit dat het gevaarllijk kon zijn voor mijzelf. nu 4 weken later blijk toch dat dit een enorme nasleep te hebben gehad. vanwege de vele pijnstilling die ik moest nemen om het dragelijk te maken (8 paracetamol per dag)heb ik mijn maag vanslag geholpen hierdoor heb ik dus nu maag tabletten omdat het met normale middelen niet te houden meer is.door alles stress en pijn slaap ik al 4 weken bij niet dit mond nu uit in het niet goed kunnen lopen zitten liggen niets wil dus echt meer.ik zak geregeld door mijn benen en ik kan me meestal wel corigeren maar ik heb ook al lang uit gelegen.ik ben echt 25 uur ben dag moe maar slaap niet door de pijn.zelfs nu dat ik volgens de neuroloog weer helemaal klaar ben en niet terug hoef te komen blijf ik pijn houden. ik voel me nog altijd super slecht en word ook niet beter.er is toen al gezegt dat doordat 70% van mijn energie door meneer word gepikt mijn lichaam niet de kracht heeft om er boven op te komen.de enige remedie zou dus zijn bevallen.ik trek het niet om de hele zwangerschap uit te dragen dat is zeker dit zegt de vk dus ook.ik slaap niet meer in heb ook nul energie doordat ik de heledag bezig ben met pijn en alles wat erbij hoort. vandaag was ik dus bij de vk en ze heeft dus ook al gezegt dat ik waarscheinlijk ingeleid kan worden.aan de ene kant is dit een opluchting omdat ik zoveel pijn heb en eigenlijk niet meer kan.aan de andere kant zou ik het wel jammer vinden omdat ik de natuur zijn gang niet kan laten staan ik moet het volgende zeggen wat ik wil zodat we kunnen gaan overleggen. ik weet het even niet meer.
Blusvrouw Ja moeilijk he....?! Ik begrijp je helemaal... De vk wil me aanstaande vrijdag eventueel strippen (als ze erbij kan) en ik moet dus aangeven of ik dat wil.... Ze ziet dat ik er door begin te zitten vanwege mn BI... en het gerommel... en toch denk ik niet dat ik het laat doen... ik wil mn kindje zelf laten bepalen wanneer het komt... ik bedoel ben dan net 40 weken... minimaal 1-2 weken langer, moet ik toch vol kunnen houden (na al die tijd) ?! Nu vind ik jouw situatie wel zwaarder... als die infectie je lichamelijk uitput... Kun je beter toch goed over nadenken... ik bedoel als je teveel uitgeput raakt en je bevalling zou beginnen heb je misschien niet meer genoeg energie om dit zelf te doen, en is er wellicht een KS nodig... (Dit zou ik dan ook weer "jammer" vinden (=mijn mening)) Moeilijk is dat altijd, dat je niet weet hoe dingen gaan lopen.... Veel succes met je beslissing....
je moet je eigen egvoel volgen als je alleen maar achteruit gaat en niets meer kan (dus redelijk normaal functioneren) zou ik me wel laten inleiden (zolang de kleine groot genoeg is en gezond is e.d.) een totaal kapotte moeder die er zo doorheen zit omdat ze TE ver is gegaan heeft je kindje ook niets aan toch, je moet een lijstje maken voor jezelf met voor en nadelen en jij bent de persoon die kan zeggen hoelang je nog "kan" zeg maar. Veel succes met je keuze volg je hart en dan maak e ALTIJD de juiste beslissing
Tjonge....vervelend zeg! Maar ik zal er toch heel goed over nadenken, als ik jou was. Je moet natuurlijk ook nog bevallen en als je er dan lichamelijk nog meer door heen zit, wordt dit natuurlijk ook erg zwaar (voor zover dat nog niet was)! Als ik jou was, zou ik goed naar je eigen lichaam luisteren en doen wat deze aan geeft. Want je kindje heeft er straks natuurlijk helemaal niets aan, als je na de bevalling oververmoeid bent! Succes meid!
hey hey ik ben de hele dag al aan het denken wat ik nu ga doen.ik ga toch in overleg.ben wel bang voor alles maar ik wil toch wel mijn kraam periode bewust mee kunnen maken.en als ik nu al zo uitgeput ben denk ik niet dat dit er in zit als ik er nog 3 weken mee ga lopenmorgen ga ik toch maar een afspraak maken.mischien dat ik dan volgende week aan de beurt ben zal wel heel snel zijn maar dan heb ik ook geen kans om me te bedenken