Vroeg wakker, fase rond 20 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissyZuilen, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn zoontje is nooit een uitslaper geweest, maar sliep altijd wel gewoon door tot 7 uur/half 8 en soms een enkele keer 8 uur.
    Wel eens als hij ziek was ofzo dattie vroeger wakker werd dan normaal..

Maar nu is het wel extreem voor zijn doen. Er is niets aan de hand voor zover wij weten (geen koorts of iets) en ook maakt het niets uit hoelaat hij naar bed gaat 's avonds of hoelang hij slaapt tussen de middag (allemaal al geprobeerd).
    Maar hij is nu echt elke ochtend om half 6/6 uur wakker vrolijk zingend! Gaaaapppp...

Iemand een idee of dit weer zo'n heerlijke fase is en het vanzelf weer overgaat naar normale ritme? En hoe lang duurde dit bij jullie?

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Niemand?

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hier ook een dametje die voor 06uur wakker wordt, slaapt zowiezo nooit langer als zeven uur maar nu sinds een ruime week dit vroege tijdstip :( Overdag slaapt ze 2 uurtjes en ze gaat tussen 19 en 19:30 naar bed. Ik hoop zooo dat het een fase is, ze wil ook 'weer' constant bij me zijn/hangen. Ze is nu 19 maanden oud.
    Sterkte!

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hier ook eentje die altijd rond 7 uur komt, maar de laatste dagen weer erg vroeg wakker is. het enige verschil is dat meneer niet vrolijk is, maar strontchagrijnig, omdat ie nog niet uitgeslapen is, maar slapen ho maar....ook hij heeft overigens dat ie weer erg veel aan mij hangt, uiteraard weer een fase....
    Dat is rond 6 uur komt vind ik op zich niet zo erg (ja, slaap liever wat langer, maar goed, dat is wat anders), maar dat gehuil en gemekker omdat ie nog moe is, dat vind ik wel vervelend...

Geen tip dus voor je, wou je alleen even laten weten dat ik in een soortgelijke situatie zit!
    Succces, hoop dat ie snel weer in zijn oude ritme zit!

5. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier is lorenzo al rond 5uur smorgens wakker

en slaapt dan ook nie meer

is vrolijk aan het kletsen in zijn bed haha

of hij is in zijn kamer aan het spelen