Dames, Ik loop al weken met voor weeën..in de ochtend wordt ik wakker met pijn over mijn hele bekken en rug. Alsof ik in een bankschroef zit. Ben mn slijmprop in delen verloren en blijf ook echt veel slijm verliezen. Gister weer 2uur lang om de 5min rugweeen en weer gestopt. Volgens de verloskundige had ik (dinsdag) 1cm ontsluiting maar nog steeds een stugge lange baarmoedermond. Ik dacht dat dat gerommel goed was voor het verweken???? Baby is overigens helemaal ingedaald al een paar weken. Elke ochtend zit ik zowat te huilen omdat ik zo moe ben. Is het reëel om de Vk op zaterdag te bellen of ze aub nog eens wil toucheren?
Je bent nu 4 dagen overtijd dus je moet gewoon bellen als je je er zo slecht bij voelt! Kan me goed voorstellen dat je er nu moe aan bent en gewoon die bevalling wilt.
Pas je er ook voor op dat je straks niet compleet uitgeput aan de bevalling moet beginnen? Ik zou echt even aan de bel trekken als ik jou was. De bevalling gaat je nog genoeg energie kosten maar die moet je dan nog wel hebben.