Ik heb sinds gisteravond aan 1 stuk door harde buiken. Ofja, dus een harde buik, want zacht issie niet meer geweest. ik had vanochtend controle bij de vk en ze kon niet eens voelen hoe ons meisje ligt, zo gespannen is mijn buik. Zou het nu beginnen????? Van de vk moest ik me maar heel erg rustig houden, lekker op de bank hangen, bad nemen en niks doen. Ze zei, misschien gebeurt het vandaag of morgen wel! Ze hoopt net als ik dat dat het geval is, de zwangerschap is niet makkelijk geweest, dus we zijn er wel aan toe! Spannend!!! Moest t ff kwijt
Hoop t voor je! Je hebt het termijn dus zou kunnen. Spannend. Ik heb het al vanaf week 20 die gespannen buik. En smiddags rusten ivm harde buiken. Sinds 4 weken harde buiken in rust en regelmaat, begon om de 7 min, toen om de 5 min en sinds vrijdag om de drie min. Ze doen nu ook zeer, ze krampen. Ontsluiting blijft steken op 3cm. Bij mij doen ze nu nog niets ivm het termijn. Ik heb al vanaf week 20 dat zodra ik loop, opsta, ga verzitten, sta, mijn buik een groot betonblok wordt, kei en kei hard. Kan er amper door bewegen. Voelt zo vervelend aan.
Rot gevoel he maarja, hoort er allemaal bij!!! Als ik loop of ga verzitten, wordt t ook erger. Duim met me mee dat ik de vk vannacht uit haar bed mag bellen