Clomid: cyclus hoe lang?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mijnimeel, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Dames, goedemiddag!
    Kunnen jullie mij vertellen hoe lang jullie cyclus duurde met Clomid (50 mg). Vandaag is mijn 28ste dag en heb nergens last van (behalve dat ik volledig onder de puisten zit!). Zonder Clomid kon ik rustig een cyclus hebben van 50 dagen. Ben dus benieuwd waar ik rekening mee moet houden....?Ik vraag het me af omdag ik donderdag naar fert. arts moet en hier alvast op vooruit wil lopen?
     
  2. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Dit is mijn eerste ronde clomid en zit vandaag op dag 30..... best lang he.... Ben zelf ook benieuwd wanneer ik ongi zal worden. Mijn ei is op 17 juni geweest dus als je ongeveer 14 dagen erbij telt dan moet ik in het weekend ongi worden....

    Hiervoor (zonder clomid) had ik cyclussen van 40/45 dagen...
     
  3. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Of niet ;)
     
  4. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Heb je een eisprong gehad?
     
  5. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Weet ik (nog) niet. Ik heb bloed laten prikken op de 1ste dag, en ik hoor donderdag de uitslag. Gezien de HELSE pijnen (echt zonder overdrijven!) vermoed ik van wel. Phooeee. Hoop het maar!
     
  6. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Waarom op dag 1? Is dat nog voor de vorige maand?

    Ik moest namelijk bloedprikken op dag 17..en op dag 21 had ik mijn eitje
     
  7. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    kan heel erg vershillen geloof ik, volgens mij staat in de bijsluiter dat je cyclus met clomid niet langer dan 35 dagen duurt, mits er een eisprong is geweest. hoe kunnen ze bij jou weten of je een eisprong hebt gehad als ze op dag 1 bloed prikken? of moet je nog een keer?
    ik zit nu in de vierde ronde clomid en kan nog niet echt een regelmatig heid in mij cycles gaan ontdekken, heb de 2e ronde met 100mg nl netjes eisprong gehad en de 3e ronde met 100mg weer niet,.

    succes lieffs radna
     
  8. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    de eerste keer clomid had ik een cyclus van 36 dagen.
    de tweede keer heb ik op dag 50 getest, want ik wist dat ik op dag 36 toen mijn ei pas had.
    een week daarvoor was ik bij de gyn geweest en die had me weer 50 mg voorgeschreven.
    hij vond het allemaal wel goed gaan die cyclussen.

    zonder clomid heb ik een cyclus gehad van 105 dagen en daarna geen een meer.

    heb ook geen idee hoeveel dagen ervoor staan met clomid.

    maar wanneer denk je dan dat je je ei hebt gehad dan? tel er idd ong. 14 dagen bij op en je weet wat!

    succes
     
  9. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee mijnimeel!
    mijn eerste cyclus met 50mg duurde 32 dagen en had ik een eisprong op dag 17,
    mijn tweede cyclus duurde ook 32 dagen en had ik mijn eisprong op dag 19.
    deze cyclus duurt denk ik weer precies zo lang, heb nl denk ik gisteren mijn ei gehad (vanwege temp), tel ik er 14 dagen bij op, zit ik weer op 32....

    liefs elfje
     
  10. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ooh ja!
    die puisten zijn bij mij ook niet meer te tellen sinds de clomid!!
    heeeeeel vervelend!
     
  11. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    typefout :oops:

    Moet dag 21 zijn.....
     
  12. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0


    hahah gekkie, niet meer doen he!!! :p
     
  13. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    spannend dan donderdag, als je bloed dan goed is, dus met eisprong weet je dat je eisprong in ieder geval voor dag 21 is geweest en weet je dus weer iets meer, en dan is t helemaal spannend!!!!!!!

    mijn ei wil nog niet zo, zit nu op dag 17 en gister bij fm was ei 11mm, moet nu morgen weer.

    lieffs radna
     
  14. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Radna, ook voor jou is het spannend he. Mijn ei was op dag 21.....
     
  15. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ja dat is zeker spannend. Ik heb ool 100- en 1 vragen voor de fert. arts donderdag. Ben benieuwd.
     
  16. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik heb nu al paar dagen ontzettend pijnlijke borsten. Nooit eerder gehad......Vandaag dag 29 en donderdag naar de arts. Maar misschien eerst een testje doen mocht de ongi niet komen donderdagochtend ;) SPANNEND!!!
     
  17. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    klinkt goed mijnimeel!!
    heel veel succes donderdag!!!
    liefs elfje
     
  18. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ohh dag 21, dan is er nog hoop, had gister al zoiets van dag 16 en nog niet echt veel, dus dat is een fijne mededeling damie, wordt mijn ei misschien toch nog spring klaar ;)

    spannend is dat he mijnimeel al die dingen die je ineens voelt, ik had de 2e ronde echt hele zere borsten voelde ze zelfs met lopen en op mijn buik liggen was ook geen succes, dacht gelijk dat t raak was, maar bij mij helaas niet. dit wil jij natuurlijk helemaal niet lezen.sorry :oops: dacht er alleen gelijk aan omat ik toen ook zo blij was ermee, en toen viel t echt tegen. maar niet ieder lichaam is t zelfde dus...........+donderdag op je test??? :)

    lieffs radna
     
  19. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Er is iemand hier op de forum die zelfs haar eitje op dag 30 of 34 heeft gehad.....dus er is nog genoeg HOOP
     
  20. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik vergeet het woordje "iemand" midden in mijn zin

    ben besmet door mijnimeel hi hi hih
     

Deel Deze Pagina