acht dagen terug ben ik bevallen van een dochtertje en had/heb onder een klein scheurtje. Hier hebben ze niks aan gedaan. Maar tis net of er een extra stukje zit nu. (hmmm raar ). Kan het nu gewoon nog wat gezwollen zijn? hoelang duurt het voordat een scheurtje geheeld is? heb er geen last van oid Had er even genoeg van dat gekijk in mijn piep dus heb de kraamzorg er ook niet meer naar laten kijken
Ik heb dat ook gehad. Ze wilde het niet hechten. Was het niet waard werd er gezegd. Puntje bij paaltje heb ik er 8 weken last van gehad!! Als het zeer doet kun je er een beetje bepanten opsmeren. Ik heb er wel naar laten kijken, want als het ontstoken is kun je dat zelf niet zien of je moet heel lenig zijn . Als ik jouw was zou ik de vk bellen en het verhaal uitleggen, ze kunnen er dan even naar kijken. Moet je je niet voor schamen ze hebben al zoveel dozen gezien . Owja gefeliciteerd met je kleintje!! Geniet er van!!
ik had dat ook bij mijn bevalling. bij mij bleek het een stukje maagdenvlies te zijn wat los geschoten was. ik heb het bij de na controle weg laten knippen.
hier heb ik ook best wel even last gehad van de knip.....is ook wel normaal hoor...bepathen erop smeren weet ik niet hoor ik zou het gewoon laten rusten liever.. Misschien zit er wat wild vlees....en trouwens hier werd mijn knip elke dag gecheckt door de kraamzorg?
ik had ook een klein scheurtje ergens binnen in...maar die is met 1 hechting gedaan... heb er niet svan gevoeld...het scheuren niet, het hechten niet, het helen niet... maar dat alles van onder geslonken was ...was na een week ofzo, mss 2...
@ cindy haha ja ik stond ook te kijken toen de gyn dat zei. maar door de bevalling was dat los gaan zitten en was het een los "flubbertje" geworden. nou die wilde ik dus weg hebben. had het idee dat ik het steeds voelde.
Ik zou er ook even naar laten kijken door de vk... Bij mij heeft de kraamzorg ook elke dag naar mn knip gekeken.. Om ontsteking te voorkomen.. Misschien met een spiegeltje zelf even kijken?