hallo allemaal Ik ben 5 okt bevallen van een dochter. Na 30 uur besloten ze een keizersnede te gaan doen. Het herstel gaat redelijk goed. Ik had alleen wel ook een infectie opgelopen bij de bevalling en koorts. Ik heb nu nog de infectie in mijn lichaam waar ik nog antibiotica voor slik. De dag na de keizersnee moet je al lopen dat heb ik toen ook gedaan maar had al toen een erge pijn rechts onder bij mijn hechting. En nu ik thuis ben is het wat gaan onsteken daar en zit er nu een grote harde bult onder die lijkt groter te worden.Die ook doorloopt naar boven de hechting. Mijn vraag is heeft iemand anders dat ook gehad. Is dat normaal zo bult onder de hechting? groetjes
Nee, lijkt me niet. Ik zal er even naar laten kijken (gewoon vragen of de huisarts bij je langskomt). Kan een ophoping van wondvocht of pus zijn, da's niet goed natuurlijk. Ik had wel heel erge buikpijn en ook steken rechtsonder, maar geen bult. Beterschap!
Allereerst nog gefeliciteerd met je dochtertje Ik heb ook een bult gehad, maar dan in het midden. Dit was nog in mijn kraamtijd en was volgens de vk normaal, had idd met wondvocht te maken. Ik had echter geen infectie of onstekingen dus ik zou het sowieso navragen in jouw geval. Succes ermee!