Zit met een 'probleempje'in mijn maag..... Ons kanjertje is nu 14,5 maand. Na de bevalling verliep mijn cyclus meteen weer prima, de menstruaties ook. 3 maanden na de bevalling weer met de pil gestart en die ontrekkingsbloedingen waren ook net als anders. alleen nu voor de 4e keer is mijn ontrekkingsbloeding zo raar! Héél weinig en alleen maar donkerbruin (soms bijna zwart) ik hoef eigenlijk niets te gebruiken ervoor. Deze keer zie ik af en toe wel wat helder rood bloed erbij. Ik heb verders geen buikpijn of andere klachten..... Iemand enig idee wat dit kan zijn? is het normaal? Zou het door de pil kunnen komen? ik gebruik microgynon 30 en dat is naar mijn weten de lichtste pil. moet ik me zorgen maken? Ik heb echt geen flauw idee! De ene dag denk ik het komt wel goed, de andere dag ben ik er onzeker onder...... Zijn er meer meiden die dit herkennen? (zou fijn als ik niet de enige ben, hahaha)
Niet om je te laten schrikken, maar ik zou voor de zekerheid even een testje doen....er is nu iemand bij de juni mama's die door deze pil heen zwanger is geworden. Dus even testen en mocht je niet zwanger zijn, dan zou ik het zo snel ook niet weten wat er aan de hand kan zijn. Succes! Groet Snoozie
mmmmm.... Dit is al de 4e 'menstruatie' die zo verloopt..... dan zou ik wel veel 'bloedingen' moeten hebben tijdens een eventuele zwangerschap..... En daar komt bij dat wij nog steeds niet echt super seksueel actief zijn dus die kans is wel erg klein eigenlijk
Als je de pil gewoon doorslikt en je bent eventueel wel zwanger, dan is het heel 'normaal' dat je ongesteld blijft worden in de stopweek. Zeker omdat je aangeeft dat het zo anders/minder is dan normaal. Ja, er hoeft natuurlijk maar 1 zaadje zijn weg te hebben gevonden Zelf zou ik voor de zekerheid een testje doen en als je dat hebt uitgesloten eens langs de HA gaan om te vragen hoe of wat. Groet Snoozie
ik heb dit ook gehad tijdens pilgebruik en was niet zwanger, mischien eens testen maar je hebt het vaker zeg je dus zal wel goed zijn dan ,niet?
Nee nog niet getest..... is ook niet mijn bedoeling om zwanger te raken! het is nu de 4e keer achtereen dat ik het heb daarvoor nooit gehad (ja aan het begin of aan het eind, maar niet alleen maar) gister avond veegde ik voornamelijk helder rood weg en ook op de tampon zat helder rood, ben dus wel al weer wat gerust gesteld dat het wel goed zit daar binnen..... toen ik begon met de pil (voor de eerste keer) werd mijn ongi zo'n 3x minder.... misschien dat het nu ook wel weer minder is geworden dan voor mijn zwangerschap en krijgt het 'verse' bloed geen kans om nar buiten te komen?? (sjeetje, ranzig verhaal zo eigenlijk, hahaha)