Momenteel heb ik de samsung s3 ik mag verlengen en twijfel voor de s5 of toch eens wat anders. Welke heb jij en hoe bevalt die?
Heb een lg2. Wat een verkeerde keuze heb ik met dit toestel gemaakt. Tik er nu mee. Glas snel kapot reparatie kosten zeer duur. Heb nog geluk gehad. Via mijn inboedel verzekering. Nee na deze terug naar vertrouwde Samsung.
Mijn partner heeft de S5, wat een mooi ding! Werkt snel, makkelijk, leuke dingen die er standaard op staan (waaronder een hartslagmeter en een healthy programma. Hartslagmeter werkt alleen niet met mijn vingers en die van mijn schoonouders en zwager). Ik heb zelf sinds een week de LG g3s. Ook een erg leuk dingetje. Maakt prima foto's, is wel trager dan de S5 lijkt het. Maar alsnog vind ik het een snel dingetje. Heb er wel een beschermhoes omheen gedaan. Overigens: De Samsung vind ik wel dat het scherm snel barst. Mijn partner had hiervoor de S4 en binnen een week was het glas in een hoekje gebarsten. Vorige week viel die van de salontafel (dus niet hoog) en toen was het scherm in duizend stukjes, inclusief glassplinters in zijn vinger. Succes
Ik heb zelf de S5 en ben er zeer tevreden mee, maar ik zou als ik jou was dan even wachten want de S6 komt er volgende maand aan.
Ik had de s3, die ik vorige maand echt aan gruzelementen heb laten vallen. Sinds 3 dagen de s5. Twijfelde tussen deze en de a5. Heb al jaren Samsung. 1x overgestapt naar LG, maar dat was drama. Snel terug weer naar de Samsung haha. De s5 is echt super!
Ik heb de samsubg note 4 en vindt t een top telefoon zit idd ook een leuke healthapp op met hartslahmeter en stressmeter en doet t ook gewoon en lkkr groot scherm en lange batterijduur en snel laden.
Ik heb de lg g3 en ben daar super blij mee! Hier voor altijd samsung gehad, maar cind de kwaliteit van de toestellen achteruit hollen. Het hangt heel erg af wat je verwacht van een toestel. Mijn volgende moet echt steviger zijn. En niet zo glad als de g3! Daar zat na een dag al een hoesje om, omdat hij zo glad is!
Ik heb de iphone 6 normaal niet die belachelijk grote plus, ben er onwijs blij mee!! (hiervoor iphone 5 en 4 gehad, echt een apple mens haha) Ik zweer bij apple/iphone en zou denk ik nooit meer switchen, het is snel, makkelijk te gebruiken en je kunt er echt alles mee! ook de combinatie met andere toestellen zoals laptop en ipad etc. gaat extreem makkelijk en handig
Ik heb een lg g3, ben er erg tevreden mee. Mijn moeder heeft de samsung s5, baalt als een stekker. Wij zijn allebij van de htc afgestapt terwijl we er altijd erg tevreden mee waren.
Hier brak het scherm van de iphone juist elke x! Nu een Samsung s4 die dochter al een paar x naar beneden heeft gegooid maar nog geen kapot scherm gehad
Ik heb dan wel de plus maar verder even tevreden. Vroeger Samsung gehad maar nooit weer, veel mensen in mijn omgeving stappen ook over naar Apple. Zelfs mijn man die altijd zei nooooit een Appel te willen.
Ik ben juist te reden over samsung alleen dat de batterij na twee jaar snel leeg is maar goed daarom mag ik dan weer verlengen he
Hier ook een Samsung s5 en moet bekennen dat sinds de laatste update ik minder tevreden ben! Hij geeft regelmatig zomaar uit het niet aan: Contacten zijn gestopt. En ook start hij af en toe uit zichzelf opnieuw op!
Hier een heeeel tevreden iPhone 5s eigenaar Ik vind zelf het besturingssysteem van Samsung niet fijn. De iphone is naar mijn mening mooier en gebruiksvriendelijker. En hij gaat niet makkelijk kapot. Heb hiervoor een s3 gehad. Ik struikelde 1 keer en viel , gelijk t scherm naar de kl***.
Ik heb een huawei p6. Is Android, maar oogt iOS. Ik ben er super blij mee. Hij werkt heerlijk overzichtelijk. Sterke batterij. Bij mijn Samsung had ik steeds laadproblemen en ging het scherm snel stuk.
Mijn mobiel bevalt me extreem goed: kost geen cent en ik word er nooit op gebeld. O wacht, ik HEB helemaal geen mobiel
Ik heb de iphone 6 plus. Wát een onding... Had liever de gewone iPhone 6 gehad. Samsung zou ik nooit willen hebben