Hee, het gaat lichamelijk wel goed! Ben vooral heel erg moe nog. Mijn vriendin is bevallen, daar ben ik nu aan het kramen. Kwam eigenlijk iets te vroeg voor me, maar ben toch gewoon gegaan. Anders zou ik spijt krijgen denk ik! Ben savonds wel helemaal op en dan is mn buik ook wel wat gevoelig. Hoe is het met jou?
Fijn dat het lichamelijk herstel goed gaat. Die moeheid is ook niet zo gek natuurlijk als je ook nog aan het werk bent, fijn dat het nog wel lukt. Je vriendin is ook vast wel op de hoogte? Het leidt vast ook wat af, al lijkt het me ook erg confronterend. Ben je hierna even vrij? Moet je nu ook een tijdje rust houden om goed te herstellen of mogen jullie in principe gelijk weer voor een kindje gaan? Ik hoop over niet al te lange tijd weer positief nieuws van je te lezen Hier gaat het goed, lief dat je het vraagt. Ik heb gisteren de termijnecho gehad en alles zag er mooi uit.
Hoi, Hier 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad eerst rechts en toen links. Het enigste advies wat ik je kan geven is neem je tijd en rust. Je lichaam en geest moeten herstellen en verwerken. Het is niet niks wat je meegemaakt heb. Praat vooral, misschien met je moeder een vriendin of een persoon die niet direct in je omgeving staat. Probeer het op je eigen tempo te verwerken , het zal altijd een zwarte bladzijde in je leven blijven maar op een gegeven moment geef je het wel een plekje! Sterkte!