Hoi, nu bijna 5 weken geleden miskraam opgewekt met cytotec, elke week doe ik een testje om te kijken of het hcg nog in mn lichaam zit. Me test wordt nu alleen donkerder ipv lichter :S Wie heeft dit nog meer gehad? Wat moet ik hiermee doen? Ik heb echt geen idee meer waar me lichaam mee bezig is. De controle echo zag er goed uit week na de mk, zaten nog kleine restjes die vanzelf zouden moeten komen, zou dit dan nog deze positieve testen veroorzaken? Maar het is toch raar dat hij vandaag donkerder is dan vorige week? Pfff sorry hoor, ik weet gewoon even niet meer wat ik hiermee moet doen...
Ik zou even contact opnemen met je gyneacoloog want lijkt me niet dat de testen donkerder moeten worden.. tenzij je weer zwanger bent.. maar hij kan een echo maken en/of bloedprikken.. sterkte!
Hoi Ikke88, ik zou zeker weten even contact opnemen met gynaecoloog. Oplopend HCG kan betekenen dat er nog restweefsel is achtergebleven wat niet goed loskomt. Dat hoor je trouwens wel vaker bij miskraam die via medicatie moet worden opgewekt. Heb zelf vorige maand een MK gehad, welke vanzelf los is gekomen. De controle-testjes die ik na het bloeden deed werden heel snel gewoon wit. Ook de echo twee weken na de MK was helemaal goed, alles schoon, geen restanten. Wees alert op je lichaam meis, vraag om echo en bloedprikken. Succes en sterkte!
Ik denk dat je dan weer zwanger bent. Als er iets was blijven zitten, zakken je testjes niet eerst 4 weken en lopen ze daarna weer op. Al vind ik wel dat de testje sowieso lang donker blijven, bij mij waren de testjes na een week weer wit. Maar iedereen lijf is anders. Even de gynaecoloog bellen, zoals de andere dames zeggen.
Gyn gebeld en zij zegt dat het niet van die inie mini restjes kan komen die ze na de mk op de echo had gezien.. ze zegt verder dat een test niet kan oplopen na een mk dat je dan weer waarsch zwanger zult zijn. Kreeg geen echo oid aangeboden omdat daar toch niets op te zien zou zijn... Lijkt me wel heel sterk als ik nu meteen alweer zwanger ben, geloof het niet echt. Gyn zegt dat ik de vk maar moet bellen en een echo in moet plannen voor over 5-6 weken. Wat moet ik nu doen? Een nieuwe zwangerschap lijkt me eigenlijk nog niet omdat ik geen witte test heb gehad (2 weken geleden wel ee hele lichte) gyn zei dat je al wel weer een eisprong gehad kunt hebben omdat de zw testen super gevoelig zijn en met een hele lage hcg dit wel weer kan. Ik denk dat er niets anders op zit om morgenochtend of vrijdag ochtend weer een nieuwe test te doen en te kijken of deze dan weer donkerder of juist lichter wordt.. Na hoeveel dagen zul je verschil zien mocht je wel zwanger zijn? Heb trouwens al wel 2-3 dagen echt een idee dat ik enorm ongesteld ga worden (onderbuik, ondrrug gevoel)
Ja blijven testen om de dag nu. En ze heeft gelijk nu een echo zou je nog niets op zien, maar over 2 weken wel. Dus ik zou de vk bellen en het uitleggen en vragen voor een vroege echo over 2 weken. Dan ben je waarschijnlijk tussen de 6 en 7 weken, dan moet er al iets te zien zijn.
Mij is gezegd door de vk dat ik bij een volgende echo in aanmerking kom voor meer en vroegere echo's omdat ik nu een miskraam heb gehad. Ik zou de vk bellen waar je liep toen je je miskraam kreeg, zij zullen daar begrip voor hebben.
Bedankt voor je reactie, ik zal dan denk ik morgenochtend of vrijdagochtend weer een testje doen en mocht die weer donkerder zijn ga ik de vk bellen en de situatie uitleggen! Als ik morgen al een testje doe zou je dan al verschil moeten zien of kan ik beter tot vrijdagochtend of zaterdag ochtend wachten?
Ze zeggen dat het verdubbeld om de 48 uur, maar dat verschilt per persoon. Ik zou morgen weer testen, maar ik ben dan ook erg ongeduldig als het op testen aan komt
Haha ik ook! Ik ga er morgenochtend gewoon weer 1 doen langer kan ik ook niet wachten.. als hij dan gelijk blijft kan ik er altijd zondag weer 1 doen. Maar opzicht zou hij dus of lichter of donker moeten zijn..
Helaas... net bij action testen gehaald en helemaal wit, zie hieronder.. Ik had het zo gehoopt ik ben echt weer teleurgesteld en verdrietig terwijl ik mezelf had voorgenomen om dat niet te zijn!\ Hoe kan de zwanger en kids test gister zon duidelijk streepje geven en deze action test helemaal wit zijn..
Wat vreemd! Heb je nog meer zwanger en Kids en action testen liggen? Zo ja doe van beide morgenochtend 1, hopen dat je dan meer duidelijkheid hebt. Snap je teleurstelling heel goed nu, ook al weet je dat de kans niet heel groot is je hoop zsm, het liefst nu weer zwanger te zijn.
Raar iets hè...een vrouwenlichaam? Wit is wit. Kan je er iets mee in jouw gevoel of is het nog moeilijk? 😘
Vaag! dan is er toch met 1 vd 2 testen iets goed mis! Ik heb geen ervaring met die testen, tot nu toe gebruikte ik altijd Kruidvat en Clearblue.