Hoi heb hier en daar gelezen en er zijn er veel hier ervaringdeskundige. Ik weet het even niet meer? Misschien dat jullie mij kunnen zeggen hoe jullie over het volgende denken? Op 22 maart werd ik ongesteld. Gestopt met de pil. Op 15 april veegde ik een klein slietje af met beetje helder bloed en dat was het dan. Op 18 april testje gedaan en een lichte streep zichtbaar als tweede streep op hcg van kruidvat test (2v5) De 20ste ook testje gedaan en geen lichte streep meer zichbaar. De 22 ste bloed en veel stolsels verloren. Grote stolsels dan ook. Mijn temp zakte dan ook hierbij. 6 dagen gebloed. Was ik nu zwanger of niet? Maar nu het volgende: 14 mei een test gedaan, weer licht streepje... Daarna op 15/17/ en 19 mei omowit getest. Sommigen zeggen dat het mijn eisprong is geweest. Kan dit? Wanneer is mijn nod dag dan? Is dat dan een week verlaat ofzo? Ben nog steeds niet ongesteld geworden als je uitgaat van de 1ste dag dat ik bloedde en stolsels had? Wie heeft hier visie op?
jeetje wat vreemd?! ik kan je helaas geen advies hierin geven, bij mij waren de miskramen verder in de ontwikkeling en niet spontaan. Misschien kan je een verloskundige in je buurt om advies vragen? Of de vk hier op het forum? Sterkte en ik hoop dat je snel een hele mooie zwangerschap mag meemaken.
Dank je wel Wup je bent lief! Denk dat ik maar gewoon nog een week moet wachten en dan ga ik naar de huisarts voor advies.
Kruidvat 2v5 reageert bij mij ook op mijn ei, dus ik denk dat je je ei getest hebt. Na stoppen met de pil kan het even duren voor je cyclus op regel is, en voor je er ook achter bent wat voor jou een regelmatige cyclus is. In ieder geval kun je pas 2 weken na je ei testen, dus dat zou in jouw geval 28 mei dan zijn. Maar je hebt deze ronde dus wel de pil weer geslikt? Waarom, als ik vragen mag? Dan lijkt me de kans dat daarmee je cyclus juist nog weer verder ontregelt, erg groot, zeker als je een week wel slikt en de week daarop om de dag...
Ja roze, was ff niet mijzelf wilde ff niet meer daarna wel. Kwam daar na 1 week pil achter. stom stom stom
Op die manier. Tja, dan denk ik dat je je cyclus deze ronde gewoon ff van regel hebt geholpen en dat die test dus echt je ei heeft gespot Nog ff geduld dus, voor je kunt testen dan
Mij is verteld dat je met een ovutest wel zw kunt aantonen maar anders om niet. Dus ik weet het niet hoor..
Ja moeilijk he? Ik moet maar wachten tot volgende week en als ik dan nog niet ongi ben een test doen.