Mijn haar valt eruit met bosjes, ik ben soms vermoeid als een luiaard en mn geheugen is soms ook niet meer wat het geweest is. Ik zag ergens staan dat vitamine B12 goed is voor alle pre-zwangerschapsklachten, dus ik heb maar een potje aangeschaft. Verder is het nog goed voor tig klachten, dus kan geen kwaad dacht ik Zijn er meer dames die aan de vit B12 zijn gegaan na hun zwangerschap en bij wie dit ook echt (positief) effect had? Ik ben pas net begonnen, dus veel kan ik er niet over zeggen, maar was gewoon benieuwd
Hoi hoi, Nee hier geen ervaring, ik weet wel dat mijn internist dit wel goed in de gaten hield met het bloedprikken elke keer. Je zou is moeten kijken op Stichting B12 tekort Misschien vind je daar info hoe en wat, en anders zou ik vragen aan de huisarts of die even bloed bij je wil laten prikken om de waardes te bekijken. Mijn schoonzusje is nu onder behandeling bij een internist en die vertelde dat er in zo'n potje die je bij de apotheek of drogist koopt vaak maar zo'n klein beetje in zit dat je er waarschijnlijk helemaal niet genoeg van kunt nemen. Hopelijk heb je iets aan deze info allemaal. Kijk maar wat je er mee doet, Succes, en hopelijk is het snel allemaal weer rustig! Groetjes Marja
Ik heb 6 jaar geleden een b12 tekort gehad. Toen kreeg ik een paar injecties b12. Morgen moet ik bloedprikken en gaan ze o.a. b12 weer bekijken. Want ik ben zo moe en duizelig de laatste tijd (en nu ik jouw berichtje lees, mijn haar valt ook enorm uit. Tijdens de zwangerschap kreeg ik veel meer haar, vanaf dat mijn zoontje 4 maanden was is het weer gaan uitvallen en de laatste weken verlies ik ook weer veel haar).