Spanning.. Eerste kindje

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tesj, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesj

Tesj Lid

9 apr 2012
    6
    0
    0
    Verpleegkundige
    Groesbeek
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 39 wkn en 5 dgn. Loop al 2 dgn als een kip zonder kop te lopen in huis.
    Soms veel pijn in mijn onderbuik weet dan niet hoe of wat..
    De afgelopen dagen veel slijm verloren maar niet echt een prop, overigens zat er geen bloed bij hoor.

Kan iemand mij vertellen of dit al voortekenen zijn van de aanstaande bevalling?

2. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi hoi,

Het berichtje wat jij schrijft kan ik zo geschreven hebben.
    Ik verlies sinds afgelopen za.erg veel slijm, zelf als ik snachts een keer naar de wc moet en eerst ga zitten op de wcbril dat er eerst iets valt..ha, sorry voor de details.
    Verder ook geen bloed oid gezien..
    Verder ook last van krampen, menstruatie achtige gevoel en soms fikse steken in onderbuik/vagina...
    Dus laten we maar hopen dat ons kindje gauw komt..
    Ben wel een beetje bang voor het onbekende van wanneer de bevalling nu echt begint...

3. Tesj

Tesj Lid

9 apr 2012
    6
    0
    0
    Verpleegkundige
    Groesbeek
    Ja inderdaad hopen dat ons kindje snel komt.
    Wanneer ben je precies uitgerekend?

Ik heb ook sinds gister een drukkend gevoel op mijn vagina.
    Ja dat slijm is idd heel herkenbaar.

Succes!

4. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    29/07 ben ik uitgerekend en jij?

5. Boehboeh

Boehboeh Lid

10 feb 2012
    41
    0
    0
    Administratief
    Noord-holland
    Ik ben vrijdag uitgerekend. Zondagavond 11 uur begonnen de weeen en als snel kreeg ik ze om de 3 minuten, dit heeft aangehouden tot dinsdagochtend. De vk was al 2x geweest (maandagochtend en maandagavond) en gewoon nog geen ontsluiting!! :$ helemaal niets gedaan dus, alleen baarmoedermond half verstreken maar mn baarmoeder lag nog wel naar achteren. Als het dinsdagochtend nog steeds zo regelmatig en heftig kwam zouden ze me wat meer op weg helpen in het ziekenhuis om ontsluiting te krijgen, helaas namen de weeen af tot soms om het half uur, dan weer om de 10 minuten, wel vaak een menstruatiegevoel maar dus geen regelmatige weeen... Pppfffff weeen vind ik niet erg..fijn is anders natuurlijk maar als het maar wat doet en het heeft nu in anderhalve dag zo weinig gedaan. Nu sukkel ik nog steeds zo door maar ben vanmorgen wel (een gedeelte van) mijn slijmprop verloren, hier zat geen bloed bij maar het was echt een klont snot om het maar even een naampje te geven haha.. Ik vraag me dus ook af hoelang het nu nog gaat duren voor het echt doorzet. Mn buik is wel continu bezig en voel ook af en toe een soort druk/steken daar beneden maar geen weeen om de 3 minuten meer helaas en weeen om de 10 minuten of een half uur schiet niet op natuurlijk.... Ppffffff ik weet hoe jullie je voelen haha

6. Tesj

Tesj Lid

9 apr 2012
    6
    0
    0
    Verpleegkundige
    Groesbeek
    Ik ben as vrijdag 27-07 uitgerekend.

Ik vind het allemaal wel spannend, weet niet zo goed wat ik moet verwachten van bijv: de weeen, de bevalling..

7. Boehboeh

Boehboeh Lid

10 feb 2012
    41
    0
    0
    Administratief
    Noord-holland
    ja ik weet ook niet goed wat ik moet verwachten. ik heb dan wel weeen gehad maar ik kan me voorstellen dat als deze niets hebben gedaan dat ik dan ergere weeen nodig heb om ontsluiting te krijgen... maar goed dat is dus echt afwachten, ik heb nu vooral buikweeen maar die weeen die ik zondagavond t/m dinsdagochtend heb gehad waren vooral rugweeen, en die zijn best pijnlijk zeg maar... niet echt weg te puffen.. maar goed, ik vind het tot nu toe wel te doen, ze doen echt wel zeer hoor, maar ik probeer er heel nuchter onder te blijven met de gedachte dat ze ook weer weggaan en als andere mensen het kunnen moet het mij ook lukken ;) ook denk ik dat je met deze gedachte meer ontspannen bent en ze beter kan opvangen.. maar goed, we gaan het zien als de echte bevalling begint :p
    maar ik begrijp je helemaal.. die onzekerheid is het ergste..

Deel Deze Pagina