herstel na keizersnee

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door tukker82, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker82

tukker82 Lid

26 aug 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb op 3 mei een keizersnee gehad.
    Nu houd ik mijn temperatuur bij omdat deze aan de hoge kant was tijdens de kraamweek boven 37,5 onder de 38.
    's morgens is mijn temp normaal 36,9 37,0 maar dan begint het te stijgen en gister en eergister kwam het boven de 38 uit 's avonds zakt het dan weer af. Vorige week is de dokter al geweest om te kijken naar de wond en buik omdat ik daar ook nog erg veel last van heb. ze gaf aan dat de wond er goed uit zag en dat de koorts wondkoorts zou kunnen zijn maar dat moet dan na het weekend over zijn. Nu heb ik ook best last van duizeligheid als ik net op sta of te lang achter elkaar rechtop sta en sinds gister ook diaree erbij. Nu is mijn vraag moet ik de dokter weer bellen of hoort dit er allemaal bij?
    alvast bedankt!
    groet Maaike

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Een keizersnede gehad op 3 mei? Dat is het over een paar dagen. Ik denk dat je bedoelt 3 april, klopt dat?

Heb je alleen koorts of ook pijn? Heb je ook pijn erbij denk ik aan een infectie.
    Is het na het weekend nog steeds bespreek het dan met je huisarts.

Dat je klachten hebt van duizeligheid is heel normaal je bent nog aan het herstellen van de zwangerschap, het bloedverlies en de keizersnede. Laat voor de zekerheid je ijzer controleren.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina