Sinds een paar dagen is het wat meer aan het rommelen bij mij (helaas) Maar nou sinds gister komt onze hond telkens met zijn hoofd op mijn buik liggen, of helemaal bovenop me. Normaal deed hij dat nooit, kwam wel bij me liggen op de bank maar dan naast me bij nijn voeten. Zou het kunnen dat hij wat aanvoelt?
Zou wel kunnen hoor! Maar mijn honden doen het ook en ik verwacht niet dat ik al moet bevallen. In jouw geval zou het natuurlijk kunnen..
bij mij is het ook al een paar dagen aan het rommelen en mijn hond is ook ineens niet weg te slaan bij terwijl hij er normaal niks van moest hebben...
Ja kan wel zeker, mijn hond die ging ook telkens met zijn hoofd op mijn buik liggen wat hij ook eerst nooit deed. En het leuke was is als ik altijd weg was geweest en ik kwam weer thuis dan was onze hond zo blij en hij piepte het altijd uit, nu moesten we overhoop naar het ziekenhuis voor de bevalling en we hadden niets tegen de hond gezecht en toen we de volgende dag weer thuis kwamen deed ik de deur los (we hadden de kleine nog in de auto omdat ze altijd zo wild is als ik weerkom) en ze was totaal niet blij om mij te zien en bleef maar tegen de deur springen toen wij de deur open deden rende ze meteen op de auto af en begon te springen bij de auto. Alsof ze het wel aanvoelde dat er iets in de auto zat!! Was zo vreemd en bijzonder om dit te zien En nu nog is de hond blijer om de kleine te zien als we weerkomen dan mij
Mijn hoofd heeft dat nu ook steeds meer...gebeurt hier gelukkig nog niets hoor. Heeft er meer mee te maken dat ik nu heel veel thuis ben. Misschien dat jij hiervoor ook vaker van huis was en dat hij je nu gewoon lekker op komt zoeken?
Ik ben ook gewoon de hele zwangerschap thuis geweest, en ze was toch echt anders dan anders, dus weet zeker dat ze het wel kunnen aanvoelen.
Onze kat was helemaal van slag de middag voor de bevalling. Ik heb het gefilmd omdat ik zelf al dacht dat hij iets voelde. Het gekke beest kreeg gelijk