Hoi Enise, Lees nu pas je topic meid. Ik ben hartstikke blij voor je dat de kijk-operatie helemaal goed is verlopen. Lijkt me ook echt een hele opluchting om te horen dat alles goed is daar binnen . Ik zie aan je onderschrift dat jullie binnenkjort met IUI gaan beginnen? Spannend! Ik hoop echt voor jullie dat het niet lang nodig heeft en het snel raak is voor jullie. Alvast heel veel succes toegewenst! Oh ja, en veel beterschap Liefs Vanilia
Hey Vanilia, Heel erg bedankt! Vandaag zijn de hechtingen eruit gehaald en het gaat de goede kant op!
Sorry voor de late reactie maar het gaat super met mij Ik had echt niet verwacht dat mijn herstel zo snel zou zijn.. met een positieve uitslag en lieve man in huis kan het niet beter he?
Ik ben blij dat het bij jou zo goed gaat! Ik blijf zo ontzettend opgeblazen/ dik... Heb normaal maat 36, maar pas nu gewoon nog steeds niet echt mn eigen kleding
Hier ben ik weer, terug van weggeweest. Was al even niet op de site geweyest. Bij mij is de kijkoperatie echt super goed gegaan. Ik was echt binnen een paar seconde vertrokken van de narcose Daarna ben ik nog een paar daagjes wat moe geweest, maar totaal geen pijn gehad. Ik heb dan wel een transvaginale endoscopie gehad. Hier is het herstel sneller van. Ik heb dus ook inwendig geen klachten gehad. Ik kreeg na een klein uurtje al te horen dat alles goed was. Vorige week de officiele uitslag gehoord. Alles is dus goed met mij. Met andere woorden; het zwanger worden blijft uit, zonder verklaarbare reden. Daarom komen we nu in aanmerking voor IUI. Spannend! Maar nu gaan we dan eindelijk beginnen aan behandelingen en zijn dus onderzoeken pasé.