verhoogde kans op zwangerschap na laparoscopie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door AnGiEkEn, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees een aantal verhalen (maar niet veel) dat je schijnt een hogere kans te hebben op zwangerschap na de laparoscopie/hsg. Ik heb beide ineen gehad (blauwe vloeistof).
    Alles is doorgankelijk, geen verklevingen op endometriose vastgesteld, alles normaal dus.
    Hoe komt het dat je na de ingreep hogere kans hebt om zwanger te worden? Of zit het nu werkelijk tussen de oren?

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee, zit niet tussen de oren. De eerste 6 maanden na de HSG heb je verhoogde kans.
    Alles is nu lekker schoon en ook eventuele kleinere obstructies, slijm etc zijn weggespoeld

3. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    tegen mij zeiden ze februari 2010 toen ik hsg gehad had binnen 6 maand ben je zwanger .. ik had echt zo iets klets niet ... maar het bleek wel zo te zijn ... na een half jaar .. en ook een meid die ik ken .. die is nu ook zwanger en ook een half jaar naar de hsg .. dus is wel heel toevallig .. ik denk dat het ook per persoon verschillend is ...

maar ze zeggen het ...

succes iig ..

4. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Na HSG 5jr geleden en laprascopie afgelopen jaar nog niet zwanger. Verschilt echt per persoon.

Hoop dat je gauw zwanger mag zijn!

Deel Deze Pagina