Herstel spoed keizersnee/geplande keizersnee

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mammielove, 13 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Dit is ook mijn ervaring. Echt een wereld van verschil.
     
  2. Yankee

    Yankee Fanatiek lid

    30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier tweemaal een spoedks. Over een paar weken een geplande keizersnee. Ben ook enorm benieuwd. Het herstel van de spoedks heb ik beiden als heel heftig ervaren helaas.
     
  3. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik heb ook een semi spoed keizersnede gehad. In eerste instantie gepland. Maar om klokslag twaalf uur in de nacht voordat de keizersnede gepland stond braken mijn vliezen. Uiteindelijk heeft de operatie om vijf uur 's nachts ipv acht uur in 's ochtend plaats gevonden. Dus, officieel een spoed keizersnede Ons jochie wilde toch even zelf bepalen wanneer hij zou komen:D

    Ik heb het als heel relaxed ervaren. En ook het herstel ging prima en voorspoedig. Was ook al snel weer aan de wandel. Wel een goede balans tussen rust en activiteit genomen en dat ging heel goed.
     
  4. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hier 1x spoed en 1x semispoed.
    Ivm stollingsprobleem beide keren 3 nachten in zkh gebleven. Bij de eerste lag baby 11 dagen op de nicu (vervolgens overleden). Ik kan me herinneren dat ik binnen een paar dagen het geduld niet meer had om steeds in een rolstoel rondgereden te worden, dus liep al snel en deed gewoon mn dingen. Pijn etc kan ik me niet herinneren.
    Bij de semispoed hielp ik de volgende dag (baby om 20u geboren) meteen mee met verschonen enz. Had alleen heerlijk slappe benen van de ruggenprik. Thuis (na 3 nachten) kon ik meteen alles wel, mocht alleen niet alles van de kraamhulp, maar ja, prima. Echt perfecte herstellen gehad beide keren, met amper pijn.
     
  5. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Hier 2x geplande herstel bij de 2e was veel sneller. Ik ging met betere conditie de ok in dus dat scheelde denk wel. Bij de 2e binnen 18 uur zelf douchen en binnen 48 uur thuis. Na een week liep ik al weer klein rondje buiten
     

Deel Deze Pagina