Hallo, Ik heb even gezocht maar nog niet echt kunnen vinden. Ik geefnog steeds borstvoeding maar ben gister voor het eerst na bijna 6 maanden ongesteld geworden. Maar wel heel erg heftig. Zo erg was ik het voor de zwangerschap nooit. Het lijkt wel of mn lichaam even 6 x ongesteldheid in 1 gooit. Heb constant het idee dat ik in broek pies, als ik opsta heb ik het idee dat ik doorlek al ben ik net naar de wc geweest. Moet dan ook voor mn gevoel heel vaak. Terwijl ik dan niet echt hoef te plassen enverlies dus veel bloed. Net even snel naar de supermarkt geweest nou echt verschrikkelijk had het idee dat het gewoon langs mn benen liep. Was wel niet zo maar toch. Oke beetje vies verhaal, maar wat ik dus wil weten is dit herkenbaar? Of moet ik toch maar met de huisarts bellen? Groetjes
Heb ik ook gehad.. Zo erg dat ik om het kwartier moest verschonen. Ook veel stolsels.. Als je er te veel last van hebt zal ik toch ff langs je huisarts gaan! Succes!
hier ook, zelfs zo erg dat ik bijna van mijn stokje ging. na de 1e zwangerschap had ik dat ook, de eerste 3a4 keer leek het iedere keer alsof ik leeg liep....ging geleidelijk aan minder iedere keer! Hopelijk bij jouw ook zo, en als je je zorgen maakt toch gewoon ff HA raadplegen?
Heel herkenbaar. Na m'n eerste bevalling waren mijn eerste menstruaties ook heel erg heftig. Dat werd na verloop van tijd wel minder, maar de eerste paar keer liep het er heel hard uit (superplus tampons waren binnen 2-3 uur helemaal verzadigd). Na m'n tweede heb ik dat helemaal niet gehad; maar heb toen ook na m'n eerste menstruatie een mirena laten plaatsen, dat zal wel invloed hebben gehad.
Mijn eerste 3 menstruaties na mijn dochter waren best heftig. Daarna werd het weer normaal. Als jeje er niet goed bij voelt inderdaad even langs de dokter ermee, of even bellen.
Hier was het ook erg heftig. Ook pijnlijker. Na een jaar was het ongeveer weer net als voorheen (en toen werd ik weer zwanger)
Ik had het idd ook bij mijn eerste ongesteldheid. 3 dagen liep ik echt helemaal leeg. als ik opstond voelde ik het stromen. De ongesteldheid daarna was ook heftig en toen weer aan de pil gegaan. Nu is het eigenlijk veel minder dan voor mijn zwangerschap.
Nou na een paar dagen, vieze autostoel, eetkamerstoel en hoop kleding verder word het al iets minder. Voor de volgende keer dus maar overal matjes neerleggen. Voelde me niet licht in mn hoofd ofzo de pijntjes ongeveer zelfde als altijd iets meer buikpijn, maar alleen dus dat verschrikkelijke vloeien!
Ik heb hier twee weken geleden ook een vraag over gesteld. 11 weken na m'n bevalling werd ik ongesteld....en hoe! Nog nooit superplus ob gebruikt, nu om de twee uur nieuwe.....ik dacht echt, loop leeg! Vond het heel naar. Hopelijk is de volgende menstruatie minder heftig.