Ik ben nu 27 weken zwanger en sinds 3 dagen lig ik plat op de bank omdat ik zoveel groeipijn heb. Zo lang ik stil lig is het goed te doen, maar als ik bijvoorbeeld maar even naar de wc loop komt het in alle hevigheid terug. Ik word dan gewoon misselijk van de pijn. Ik weet zeker dat het gewoon bandenpijn is en niet iets anders. Maar het doet zoveel pijn!! Herkennen jullie dit? Bandenpijn die zo gruwelijk veel pijn doet dat je een paar dagen niks kan???
Hmm, nee, eigenlijk helemaal niet en toch al voor de 3e keer zwanger. Vind het persoonlijk ook niet helemaal normaal klinken, dus ik zou voor de zekerheid toch even de vk bellen.
Heb de vk al gebeld en die zegt ook echt dat het bandenpijn is. De pijn zit ook waar je banden zitten en ik heb dit al meerdere keren in de zwangerschap gehad. Steeds een periode van een paar dagen waarop ik veel pijn heb en daarna verdwijnt het als sneeuw voor de zon en ben ik weer gegroeid. Ik heb ook geen harde buiken, geen weeen en de baby beweegt vrolijk rond in mijn buik. Blaasontsteking e.d. is ook afgelopen week nog uitgesloten. Dus het zijn echt mijn banden! Maar oh wat doe dat gruwelijjk veel pijn!
Ik herken dit ook helemaal niet, en vind het net als suus1983 niet helemaal normaal klinken. Persoonlijk zou ik hier niet zomaar mee rond blijven lopen maar de VK bellen. Edit: zie nu pas je reactie.. Anyway, sterkte!
Hier net zover zwanger als jij van de 4e. Ik herken het ook niet. Wel af en toe wat rug en bekkenklachten. Maar groeipijn ..........omschrijf de pijn is ?
Steken in liezen, menstruatie achtig gevoel in onderbuik, zeurende pijn in beide zijen en bij mijn ribben. Dus eigenlijk een zeurende en trekkende pijn in een rondje om mijn buik heen. Het midden van mijn buik doet geen pijn. Heb ook BI en misschien werkt het wel samen met die pijn en doet het daarom meer pijn of zo. Ik weet het niet. Het komt ook niet in golven of zo, het zeurt gewoon dag en nacht door, het wordt alleen een stuk minder als ik gewoon rustig stil blijf liggen en het wordt erger als ik ga bewegen.
Zo'n soort pijn heb ik ook gehad. De eerste keer was rond 15 weken en de tweede rond 26/27 weken. Kon de bank niet meer uitkomen, zulke pijnlijke steken. Toen ook de verloskundige gebeld (beide keren) en bleek toch groeipijnen te zijn. Mijn buik was daarna ook een stukje gegroeid en met de controles (die toevallig vlak daarna was) was mijn bm ook een stuk gegroeid. Bij mij trok te pijn vanaf de zijkanten van mijn buik helemaal door naar mijn liezen en schaambot. Hier ook BI maar was wel duidelijk een andere pijn. Hopelijk is het snel minder!
Ja dit klinkt bekend. Maar sinds een paar dagen echt minder omdat de beeb nu wat hoger lijkt te liggen ipv overdwars. Alleen met broeken aan en uittrekken heb ik er nog last van. Mijn vk had het ook over bandenpijn hoor. En ja krampachtig door dekamer lopen met tranen in de ogen.