haha wat GRAPPIG! Zit net naar mijn banner te kijken...en weet natuurlijk dat morgen mijn uitgerekende datum is....maar zo GEK opeens om 'nog 1 dag te gaan' te zien staan!! Zegt natuurlijk niets...maar weet nog wel dat het getal er met 3 cijfers stond!! Wat is het toch snel gegaan allemaal!!!! Ben zo benieuwd wanneer ze komt!! (sorry, heb even euforisch 'share' momentje)
Haha ja meis dat is wel bijzonder! Binnen nu en 2 weken ben je gewoon mamma - apart he! Morgen heb je er al 280 dagen opzitten. Nog een paar dagen en dan zit ik ook nog maar op 1 cijfer - gaat zo snel!
gaaf he! eerst zie je staan 5 weken zwanger, daarna 12 en dan denk wow.. en dan 20 en nu nog 1 dag en dan OH MY GOD hahaha .. over niet al te lange tijd zijn jullie gewoon papa en mama toi toi toi
hoi, Ja mooi is dat, heb je al die dagen voldaan en dan komt er in eens te staan "ik ben 2 dagen overtijd", Wanneer komt ze nou,ben zo nieuwsgierig groetjes en sterkte
Toen mijn uitgerekende datum er stond, voelde ik me gewoon jarig (alleen moest ik nog 8 dagen op mijn kado wachten..)! Je leeft zo naar die datum toe, vond het wel een speciale dag. Succes meiden met met laatste loodjes!