Mijn combi oven/magnetron heeft het gisteren begeven.. Ik moet dus nu een nieuwe uitzoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke hebben jullie en hoe bevalt die? En waar kun je ze voordelig kopen? Iemand ervaring met Ikea? Ik bak wel veel taart, cake ed. Maar ik hoef niet heel veel van die opties als crisp enzo.. gewoon een oven en magnetron functie.
wij hebben nu een combi van bosch. bevalt prima, alleen staat de magnetron daarvan nu op het punt van begeven. hij is geloof ik nu 5jaar oud, weet niet in hoeverre dat oud is voor een combi. er zitten best veel functies op maar ik gebruik alleen de magnetron en de heteluchtoven. ik lees mee voor andere opties want ik vond het prijskaartje van deze best hoog. liefs doris
Ik heb er nu een van whirlpool die is net 6 jaar maar heeft het nu ook al begeven.. ik vind het best snel als ik eerlijk ben.. Zou een duurdere van 800 ofzo echt langer meegaan of niet?
Ik heb er eentje van Bosch en die doet het al minstens 7 jaar... Maar hij was ook stervensduur. Ik heb hem echter tweedehands op de kop weten te tikken!
hoeveel betaal je voor een nieuwe inbouw combi?? wij willen hier niet lang meer blijven wonen, dus ik wil er geen nieuwe dure in laten zetten. maar kan mn huis natuurlijk ook niet verkopen met een kapotte oven...
Ik heb rond zitten kijken maar de goedkoopste is toch al wel rond de 500 euro en dan moet je echt goed zoeken.. als ik jou was zou ik gewoon een oven erin doen die zijn goedkoper..