Sinds een maandje snoep ik écht niets meer. Ik eet wel gewoon omdat ik nog deels BV geef. Was na de geboorte van Nova al direct zo'n 10 kilo kwijt, daarna stond het een tijdje stil. Nu ben ik met opletten in een maand tijd 1,5 kilo kwijt. Nog 8 te gaan..... Ze zeggen dat BV geven ook extra calorieën kost, maar ik geef maar zo weinig dat ik niet weet of dat bij mij ook invloed heeft. Als ik stop met de BV wordt mijn 'dieet' strenger. Oh ja, als het kan ga ik ook op de fiets naar mijn werk, 20 minuten heen en 20 minuten terug. Dat kan alleen als ik Nova niet hoef op te halen bij de gastouder, zij mag nog niet op de fiets, dus doe ik dat met de bus.
Oh ja, en dat blubberbuikje... (zeg maar gerust BUIK), daar leer ik mee leven, geen zin om buikspieroefeningen te doen .
Ik heb er nu na een half jaar 17 kilo af en nog 6 te gaan.. (Ja ik ben behoorlijk aangekomen in mijn zwangerschap). Tja.. snel gaat het niet maar de enigste manier om ze kwijt te raken is eigenlijk op regelmatige tijden eten, zeker geen ontbijt overslaan, geen tussendoortjes, niet al te laat eten en regelmatig bewegen... Vandaag weer 2 uur stevig doorgewandeld met de kinderwagen..
Ik bedoel niet meer na b.v. 9 a 10 uur 's avonds.. Ligt er een beetje aan wanneer je gaat slapen. Maar niet b.v. nog een boterham of twee naar binnen stoppen en dan met een volle maag gaan slapen
Haha ik ben ook zo... Wel klagen maar te belabberd om er iets aan te doen. Ik hou vol dat je dat losse vel toch nooit weg krijgt met buikspieroefeningen
Ik baal er wel van, maar ik klaag niet (tegen anderen). Wel over de extra kilo's, maar daar wordt aan gewerkt .... Wel een goede uitspraak trouwens, ga ik ook gebruiken, om mijn eigen luiheid te verbloemen .
Ik ben 7 weken geleden bevallen en ben al 17 kilo kwijt. Dat komt voornamelijk door al het vocht dat ik vasthield en snel weer kwijtraakte. Daarnaast geef ik flesvoeding en kon dus al eerder beginnen met lijnen. Ik doe Sonja Bakker en dat werkt echt enorm goed! Ook doe ik 150 buikspieroefeningen iedere dag. 50 recht, 50 schuin links en 50 schuin rechts. Nu, na een maand, begin je wat resultaat te zien. En het kost me maar een paar minuutjes per dag. Ik probeer ook veel te wandelen, maar helaas schiet dat er bijna altijd bij in. P.s. Ik was 25 kilo aangekomen.
Ik ben van plan, straks weer te gaan tennissen, en als het weer mag buikspier oefeningen te gaan doen. Wanneer na de bevalling gingen jullie trouwens weer fietsen,?
Ik ben na een paar weken gaan fietsen, maar moet zeggen dat dit nog errug gevoelig was, bij iedere obbel deed het zeer. Ik had net een trainingsschema voor mezelf opgesteld, maar heb nu mijn been gebroken dat wordt dus even wachten met de kilootjes eraf te werken En die buik tja.....
meid maak je niet te druk het heeft allemaal zijn tijd nodig. nu 6maand na de bevalling kan ik eindelijk zeggen dat ik nog maar 1kg hoef af te vallen om op het gewicht voor de zwangerschap te komen en ik was 25kg (of meer) bijgekomen. en uhmmm die blubbelbuik die word minder maar is hier nog steeds niet weg.
Ik geef fulltime borstvoeding, maar die 6kg teveel blijven eraan hangen, dus of dat echt zo is met bv... verschilt misschien per persoon?
Volgens de LK ligt dat echt aan de inname van calorieën... Het geven van BV kost nl best wat energie (=calorieën) maar je hoeft niet héél veel meer te eten om daaraan te voldoen. Dus misschien neem je toch meer calorieën dan je uiteindelijk incl BV verbruikt. Maar ik hoor het vaker hoor, die laatste kilootjes willen er net niet af, ook niet met BV.
Niets maar dan ook niets meer snoepen, verantwoord eten, iedere dag buikspieroefeningen en joggen. Zo was ik in vier maanden mijn tien kilo extra kwijt. Ik kom nu nog harder aan dan de eerste keer dus dat wordt weer hard werken straks. :x
ik moet 11 kilo kwijt raken! Ik ga elke dag lekker wandelen achter de kinderwagen, en ik ga sonja bakkeren......