Wanneer werden jullie voor het eerst ongesteld na de bevalling? Ik ben nu ruim 10 weken geleden bevallen en nog steeds niet ongesteld geworden. Heb een kleine week borstvoeding gegeven en ben daarna gestopt. Heb wel regelmatig wat krampjes en soms verlies ik een druppeltje bloed. Ook is het weer een stuk gevoeliger daaronder de laatste week en doet het soms weer zeer. Ik twijfel of ik even langs de ha moet gaan hiermee. Wie herkent dit? P.s. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, dus dat kan het niet zijn!
Ik geef nog steeds wel bv en ben nog steeds niet ongesteld heb voor de zekerheid wel tussendoor zw getest maar zijn dik negatief!
Je lijf is nog druk bezig met ontzwangeren! Dit heeft,ondanks dat je geen bv geeft,toch wat tijd nodig. Dus geef het nog even! Of mis je het heel erg? Hier op volledige bv met 6 maanden weer ongesteld, bij alledrie de kids. Alsof er een timer in mijn lijf zit!
Hier ook nog niet... Ook ruim 10 wkn en amper bv gegeven. Vorige keren rond de 12 wkn dus ik wacht af...
Bij de 1e was ik na 7 weken weer ongesteld (flesvoeding), nu bij de tweede wilde ik het eerst ook afwachten maar omdat ik met 11 weken nog niet ongesteld was (ook flesvoeding) ben ik maar weer aan de pil gegaan....Ik vind het vervelend niet te weten wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten...
bij eerste heb ik dat ook gehad ik werd pas rond 11 weken daarna pas ongesteld, was aantal keer op controle en 2 keer gekeken of alles *schoon* was , had namelijk stukje vlies verloren.
Voor zover ik me kan herinneren duurde het hier ook wel een week of 10, 12 voordat ik weer ongesteld werd. Heb geen borstvoeding gegeven. Niet te druk om maken, safe sex en je baalt snel genoeg als het weer zover is.... Oja de errste 2 keren was ik trouwens heel zwaar ongesteld dus kijk er maar niet al te enthousiast naar uit Edit: heb het opgezocht, eerste menstruatie na ongeveer 13 weken
Mijn kereltje is al dik 6 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik geef nog steeds borstvoeding (in combi met flesvoeding) Ook een aantal keer voor de zekerheid getest, maar, natuurlijk, negatief. we willen nog een poosje wachten met een tweede, maar het zou wel fijn zijn als ik een cyclus krijgt hihi al vind ik het wel fijn om niet ongesteld te zijn hihi
Bij mijn oudste heeft het 4 maanden geduurd voordat ik ongesteld werd. Bij de jongste iets korter, terwijl hij langer BV heeft gehad.
Na 4 maanden pas weer... Eerste 2 maanden bv gegeven, daarna overgestapt op fv. Heeft toen alsnog 2 maanden geduurd. Als je fv geeft, wordt je sneller weer ongesteld.
Ondertussen afgelopen weekend ongesteld geworden, dus na 11,5 week! Bloedverlies valt me mee tot nu toe, had me op het ergste voorbereid. Ben benieuwd hoe de volgende cyclus zal gaan. Twijfel nog over welke anticonceptie te gebruiken.
Hier ook inmiddels ongesteld geworden. Na 10 weken. Hier ook niet erg. Maar pfff heb het niet gemist hoor.... Woensdag ga ik naar de ha voor anticonceptie. Zodra ik ben gestopt met bv ga ik weer beginnen met de pil.
hier ook na ongeveer 9 à 10 weken. (ook ongeveer een weekje borstvoeding gegeven). Maar mijn eerste menstruatie heeft dan wel weer 3 weken geduurd! en vandaag net men tweede menstruatie na 53 dagen ... ik vraag me echt af of dit normaal is? en ik heb totaaaaaal geen steekjes, krampen oid, terwijl ik voor mijn zwangerschap echt wel veel krampjes had ... ik vraag me af of het deze keer ook weer voor drie weken is ...
Ik heb 2 maanden bv gegeven en werd na 3 maanden ongesteld.. Mja lijkt me verschillend per vrouw toch? Maar is nog erg kort denk ik hoor geef het de tijd! Ik ben ook nog niet echt regelmatig hier, soms 30 dagen, soms 28.. ach ja.