Gisteren uit eten geweest, wat niet geheel bevallen is. vannacht alleen maar liggen draaien en wat misselijk geweest. Sinds vanochtend regelmatig harde buiken die wat vervelend zijn maar geen mega pijn ofzo. Meer hier en daar wat steken als menstruatiepijn maar niet erg heftig. Gaat het nu dan al gebeuren?? Bij onze oudste werd ik sochtends wakker omdat mn vliezen braken, 4u later (waarvan 2u geperst). Ik weet dus niet goed hoe voorweeen ed voelen omdat het toen meteen volle bak was. Ervaringen iemand???
Zijn de harde buiken regelmatig? Als in komen en gaan? Dan zou het het begin kunnen zijn, maar de tijd zal het leren...
Ja ze komen en gaan... niet echt om de zoveel tijd precies. Kleine is ook erg onrustig. Net vk gebeld, die denkt aan voorweeen of blaasontsteking. Dus maar een potje naar de ha gebracht en krijg zo de uitslag. pff.. verschrikkelijk om niet te weten wat er gebeurd!
Gelukkig geen blaasontsteking.. hopelijk wordt de rest ook minder. morgenvroeg toch controle bij de vk.
Een paar dagen voor mijn bevalling begon het ineens te 'rommelen' daar binnen. Weet nog dat ik op woensdag middag op verjaardagsvisite bij m'n schoonmoeder was en het er nog over had. Daarna werd onverwachts besloten mij die maandag erop in te leiden maar zondagnacht braken spontaan mijn vliezen en 's middags was hij (na vervroegde inleidin) geboren. Kan dus het begin zijn
Voorweeën zou ik me echt niet druk om maken. Dat kan weken aanhouden zonder dat het echt zoden aan de dijk zet. Geloof me, ik spreek uit ervaring, helaas... Als je regelmaat in je weeën ontdekt, en ze houden aan (VK geeft wel aan hoe lang en hoe snel en zo), dan kun je d'r vna uit gaan dat het begint.
Oke. Komt er alleen bij mij bij dat vk heeft gezegd meteen te bellen als ik weeen krijg.. omdat het bij de eerste zo snel is gegaan verwacht ze dat deze keer weer. Alleen wanneer ga je dan bellen? We wachten wel af. Nu is het meer zeurend dan echt een weeen gevoel, al ken ik alleen maar de heftige weeen.
Blijft aardig hetzelfde. Vannacht gelukkig beter geslapen. Straks maar naar de wekelijkse vk controle. Hoop dat dit niet het uitzicht is voor komende 2 weken..