Vorige week dinsdag ben ik bevallen van onze prachtige dochter! Nu vloeide ik maandag al bijna niet meer. Vk was hier gisteren nog en vertelde dat het vloeien ook weer toe kan nemen. Nu was dat gisteren al en vandaag ook. Ook heb ik vanaf gisteren een wat zeurderige buikpijn. Met name rond mijn eierstokken. Ook voelt het in mijn vagina wat raar aan. Dat voel ik vooral als ik hoest maar toen ik net vanuit zit van mijn stoel op wilde staan voelde ik best een scherpe pijn in mijn vagina. Net ook ineens een stolsel ter grootte van een ei terwijl ik alleen de dag van de bevalling stolsels heb verloren. Dit is voor mij totaal niet herkenbaar van mijn eerste bevalling dus vraag me af of dit "normaal" is????
Hoi hoi Ten eerste gefeliciteerd met jullie dochter Mij lijkt het niet normaal, maar ja ik ben geen expert! Ik zou je vk ff bellen en raadplegen,
Na mijn eerste zwangerschap ook bijna niet gevloeid. Nu iets meer, had ook meer bloedverlies na de bevalling, maar was eigenlijk ook weer snel minder. Toch ook zo rond de 10e dag de hele dag een erg pijnlijke 'onderkant', echt dat weeïge gevoel dat je ook zo kunt hebben als je ongesteld moet worden maar dan tich keer zo erg. Heel vervelend en pijnlijk, staan was gewoon eigenlijk al te veel. Ben toen ook die dag een heel flink stolsel verloren. Daarna was het nare gevoel weer over. Ik heb ook zo rond de 7e dag een heel vervelende buikpijn (stekend) gehad. Volgens de kraamverzorgster kon het bandenpijn zijn doordat alles weer wat op z'n plaats kwam te zitten in mijn buik. Als ik veel loop en bezig ben op een dag heb ik ook meer last van vloeien, terwijl dat op rustigere dagen veel minder is. Als je het niet vertrouwd gewoon nog even de verloskundige bellen hoor...
Het is nu wel weer een heel stuk minder. Als het morgen weer op komt bel ik Vk denk ik ja. Het gekke is, dinsdag en woensdag ben ik vrij druk geweest. Gister en vandaag eigenlijk niks gedaan. Bedankt voor de reacties iig!
Je zegt vrij druk te zijn geweest. Bij lopen en meer doen kan het vloeien juist gaan toenemen. Wellicht heb je teveel gedaan, dus houd je rust goed in de gaten.