Herstellende crème Kruidvat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Followyourdreams, 15 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Nou bij mij geld geloof ik dat mijn baby meisje mijn schoonheid steelt haha want ik heb altijd een hele mooie gladde huid gehad ( gezicht ) en de laatst weken nemen rode droge vlekken de overhand , ik zie er echt niet uit !
    Vooral na het douchen is het vuur rood, ik heb eergisteren deze crème gekocht bij Kruidvat en hij werk perfect ! Het word na twee dagen al stukken minder ..
    nu vroeg ik mij alleen af of je deze crème wel overhoud mag gebruiken in de zwangerschap ? Heb wel ff gegoogeld na bepaalde crème die niet mag maar ik word er niet zo wijs van .. wat denken jullie ?
    Ik ben nu trouwens bijna 35 weken zwanger

Bijgevoegde bestanden:

2. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Overhoud moet zijn überhaupt

3. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Niemand ?

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik durf het zo niet te zeggen. Wat gegoogeld sommige zeggen dat wel “agressief” middel is.. maar dat is ook persoonlijk je kan altijd de vk eventjes bellen natuurlijk.
    Zelf gebruik ik nivea sensetive dagcreme daar zit geen alcohol parabenen (maken de huid vaak rood) ect in.. nu zit dat ook niet in die van kruidvat als ik het zo bekijk, zit wel parfum in dat kan gaan irriteren maar verder lijkt me wel kunnen.
    Zit er wel spf in? Dat is nu wel extra belangenrijk met de zon af en toe.. vanwege zwangerschapsmasker.

5. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Thanxx voor je berichtje !
    Ik kan er idd ook slecht iets over vinden op google , heb echt al zoveel crèmes geprobeerd en dit is de eerst crème die het echt minder maakt , het schoot ook zo ineens te binnen dat ik dacht mag dit wel tijdens zwangerschap ?
    Toch lees je wel op internet dat over algemeen cosmetica wat je zo kan kopen je wel normaal kan gebruiken pas op medische indicatie via bvb dermatoloog moet je opassen met wat je voorgeschreven kan krijgen ..

Blijf het lastig vinden ! Ben zo blij dat eindelijk iets een beetje helpt ..

6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ja, ik had het ook wel met smeersels dat ik dacht mag dit wel? En dan maar weer googlen heb ook wel een keer bedrijf mail gestuurd of het mocht gebruiken in zwangerschap!

7. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja dat zou nog een
    Optie zijn het bedrijf mailen inderdaad , zo lastig soms ..

Deel Deze Pagina