Wanneer beginnen jullie met vrijen in cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door boannan, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Mijn cyclus is vrij regelmatig. Meestal ovulatie rond dag 16 van cyclus. Ik begin vaak met ovulatietesten rond dag 12/13. Ook temperatuur ik en ik voel mijn eisprong. En toch lukt het sinds mijn MA al 7 maanden niet.

Ik lees vaak dat je een voorraadje sperma klaar moet hebben dus al een paar dagen eerder begint met vrijen. Maar hoeveel eerder? Meer dan 3/4 dagen eerder heeft geen zin lijkt me want langer overleven ze niet volgens mij. En dan om de dag tot het moment van positieve ovulatietest en dan elke dag tot na de eisprong? Hoe doen jullie dat?

We vrijen ook nog wel eens voor de gezelligheid hoor, maar in de periode rond mijn eisprong hebben we een doel ;)

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Rond de eisprong om de dag en verder gewoon wanneer we zin hebben... En als ik mijn ei duidelijk gevoeld heb, doen we t meestal die avond 'nog ff' voor de zekerheid hahaha, dus dan soms 2 dagen achter elkaar

Kleine aantekening onze eerste is ontstaan door iui en we gaan er vanuit dat het ook deze keer niet spontaan zal lukken, maar we geven de moed nog niet op....

3. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me een beetje hetzelfde af.
    Wij vrijen ook om de dag rond de eisprong maar nog steeds tevergeefs . Zijn er nog tips voor verder eromheen?
    Wat is verstandig ? Ik voel mijn eisprong de laatste tijd minder goed helaas. Maar ga steeds van mijn gemiddelde cyclus uit.

Deel Deze Pagina