2012 en 2013 waren niet ons jaar . 25 december ongi geworden { ook super dag natuurlijk } heb er best wel mee gezeten dagen waren niet wat ze moesten zijn . aangezin man lief een nieuw baan heeft is hij helaas vaker van huis nu hebben we 7 januari geklust en 8 januari zou me eisprong geweest zijn { 7 januari dikke positiefe ovulatie test } nu vandaag ik heb vlagen last van maagzuur { zou nu rond de evt innesteling zitten } we zijn het wachten nu wel zat . !! wij willen een 2 e kindje !!! sorry moest even van me af schrijven
Hoi, ik kan begrijpen dat het niet erg leuke dagen moeten geweest zijn. Ronde 26, jeetje, voel echt met je mee meis! Hoop dat het deze keer raak is geweest!
Ik begrijp hoe je je voelt! Ik zelf ook weer ongesteld geweest rond de feestdagen.. Zit ik nu nog 'maar' in ronde 13.. Voor een tweede, Maar wel 2 keer flink teleur gesteld door 2 miskramen.. Deze week mag ik wel gaan bloed prikken om het 1 en ander uit te sluiten, vaten onderzoek etc. Heb jij al stappen ondernomen? En ging de eerste wel makkelijk? Kop op!! Hoop voor jou deze maand op een tweede wondertje! Jou geduld word ook flink op de proef gesteld!
Nou makkelijk. Wel heel makkelijk ja Ik heb een miskraam gehad 8 weken zwanger door de pil heen Mijn kleine nu alweer bijna 6 ook door de pil heen Daana spiraal laten zeten bleek 14 weken zwanger Spiraal er uit laten halen Helaas kindjes verloren Vanaf oktober 2011 gestopy met condoom gebruiken paar maanden geleden een bbz gehad van 2 vruchtjes Bijde zijn al gecontroleerd Manlief heeft. "Goed" zaad En ik heb een iets gekantelde baarmoeder maar alles is goed Raadsel Waarom het niet lukt Wel besloten zolang er niks aan de hand is het op de natuurlijke manier te doen
Ik hoop ook dat het snel mag lukken voor jullie. Hier duurt het wachten op nummer 2 ('slechts' in ronde 10 nu) ook al veel langer dan op nummer 1 (ronde 2). Ik vraag me dus ook elke maand af of wel alles ok is. We gaan nog een 2 tal rondes afwachten en dan toch eens verdere onderzoeken doen. Als alles dan normaal is hoop ik terug wat rust en geduld te vinden. Ik duim alleszins voor veel 2de kindjes in 2014!
Wij zijn ook 2014 in gegaan in ronde 26 en het wachten ook echt spuugzat! Helemaal omdat ik nog nooit eerder zwanger ben geweest, dat maakt me erg onzeker of het ooit wel gaat lukken.
Hoop dat we snel een positieve test hebben. Maar kan jou. Gevoel goed voorstellen. Zeker als je nog geen zwangerschap gehad heb. Ben je al bij de dokter geweest ?
Ja zijn we geweest maar alles was goed... En jullie? Ik hoop het ook dat we snel een positest mogen hebben! We hebben nu wel lang genoeg gewacht.
Hier zijn wij inmiddels ook alweer ruim 1,5 jaar bezig voor een tweede wonder, ik heb afgelopen augustus wel een vroege miskraam gehad nu in ronde 5 na mijn miskraam. Met mijn dochter had ik in de derde ronde een positieve zwangerschapstest. Alle onderzoeken zijn gewoon goed deze ronde wel pregnyl 5000 gebruikt om mijn lf te verlengen dus ben deze ronde benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden. Ik hoop ook voor jullie dat ons wachten gauw word beloond.