Hoi Meiden, ik moet mijn verhaal toch even kwijt.. Gister was ik 18 dagen na mijn eisprong.. voor mij ook overtijd. We deden een test.. positief. licht, maar duidelijk positief.. ik zei direct: laten we nog niet te vroeg juichen please.. ik heb zo'n buikpijn.. hele dag af en aan buikpijn... vanmorgen weer getest, met andere test...heeeel licht positief.. maar het voelde niet goed.. we reageerden ook allebij een beetje terughoudend.. Na 11 maanden voor het eerst een positieve test.. de 2 streepjes die ik zolang had gewenst.. Ik ben net ongesteld geworden... ..we moeten weer verder.. dikke kus Natasja
Lieve Natas, heel veel sterkte....wat ongelooflijk wreed om eerst een posi-test in handen te hebben en dan nog de op bezoek....
Het is niet eerlijk!!!! Sterkte meisje.... Ik schrijf pas net actief mee op het forum maar wil je toch een dikke cyber knuffel geven....
Lieve Natas, wat wreed niet te filmen gewoon. we staan allemaal achter je dat heb je wel gemerkt denk ik is het daarom dat je nog niet op ons had gereageerd want je zei dat je er nog op terrug zou komen. Ik steek hierbij je een hart onder je riem,en ben niet de enig er zullen nog heel veel reacties volgen het gaat alemaal goed komen. Je bent echt een top mens met een hart van goud!en nu zullen we jou voor de verandering maar een uit dit dal trekken en jij niet ons Het komt goed ik geef je een dikke knuffie groeten jennie72
natas, tjonge.... das echt vervelend.... Jij hebt ook erg weinig geluk! Bahbah! Het duimen voor jou heeft niet geholpen! Je vraagt je toch steeds af "waarom" Nou het enige wast me nog rest-> op naar de volgende ronden... mja met zoveel ronden is dat niet meer troostend! Hou je taai meid!
dat had meer te maken met andere dingen.. afsluiten school jaar, baan niet gekregen binnen de school enz.. dank je wel meiden..
Jeetje Natasja, wat balen!! Ben je eindelijk na 11 maanden zover, word je toch ongesteld (als het dat echt is na een positieve test). Ik zou hier eigenlijk een paar lelijke woorden neer willen zetten om aan te geven hoe erg dit is maar ja... Dat je na zoveel maanden eerst nog dit moet overkomen.. Sterkte meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bah, zit je echt niet mee he.. Oneerlijk allemaal. Ontzettend rot voor je, maar we duimen allemaal ontzettend voor je en voor je het weet komt alles goed. Ook voor jou. Geef de hoop niet op.
ow meis!!! Dit is echt niet leuk! Dan zie je posi en wordt je toch ongesteld! Wat balen! Dit is je niet gegund hoor! Heel veel sterkte met ze 2-tjes! Liefs meliske
Natasja, jemig zeg. Die moeder natuur moet jou wel een hele sterke meid vinden, dat ze jou dit laat doormaken. Wat gemeen om eindelijk die strepen te zien en dan niet snel erna toch ongi te worden. Succes meis, met alles weer op een rijtje te krijgen en ik hoop echt dat je snel weer 2 strepen ziet maar dan voor 9 maanden lang en niet 2 dagen. Groetjes Monique
He meis, Weet niet zo goed wat ik zeggen moet.... Ik kan me de teleurstelling zo levendig voorstellen. Heel veel sterkte meid! Dikke knuf, Elmo
Het is toch niet te geloven dat uitgerekend jij dit moet doormaken. Heel veel sterkte meid. liefs Dreamy