hersteloperatie na sterilisatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nannetje, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nannetje

nannetje Lid

22 mei 2006
    24
    0
    1
    Verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Asjuh,
    Ook voor jou nog even een berichtje!
    Mijn man heeft een herstel operatie ondergaan, dus voor mij is de echo puur vanwege om te kijken of ik een tweeling krijg (1e tweeling is eeneiig, dus niet erfelijk, maar toch , ik ben nog niet gerust) en vanwege mijn leeftijd, zou het weer een 2-ling zijn dan zijn ze weer zeer welkom!
    Groetjes, Nannetje

2. nannetje

nannetje Lid

22 mei 2006
    24
    0
    1
    Verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeanette,
    hoe is het nu met je dochter, is ze al een beetje opgeknapt en is ze ook al weer thuis? En ben je zelf alweer een beetje bijgekomen!

Ik hoor het wel!

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    bij mij was het ook om die reden , vanmorgen al een echo gehad ...en gelukkig op de juiste plaats ...ze konden een zwangerschapsring zien die gelijk staat aan hoever ik ben :rolleyes: ongelooflijk ..over 1,5 week weer een echo

4. Hoi, nou Denise is wel thuis maar heeft nog steeds verschrikkelijke buikpijn, zo erg dat ze haar buik vasthoud bij het lopen.

moet eens weten hoe kapot ik was toen ze weer lekker thuis was, kon zowat mijn bed niet uit enne, tja ben nu ook dagelijks effies aan het spugen, hoort erbij, maar waar is het goed voor??!! :rolleyes:

ik vroeg me af of er ook iemand geinteresseerd is om een topic te openen bij zwanger zijn, we zitten hier op zwanger worden.

5. nannetje

nannetje Lid

22 mei 2006
    24
    0
    1
    Verpleegkundige
    Zuid Holland
    Vandaag de eerste echo gehad!!! Het is uiteindelijk 1 baby!
    Het is nu 3 cm groot en de echo is gewoon via mijn buik gedaan, omdat dit al goed te zien was!
    Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger en heb ook nog het hartje al gehoord, toch weer leuk om dit te zien, qua misselijkheid valt het mee en is het goed te doen, alleen deze hittegolf is ellendig, ik denk dat vele dit zullen beamen! Ik merk doordat ik een dubbele bloedsomloop heb dat ik het veel warmer heb dan anders.....puf....

Groetjes, Marjan

6. hebben jullie dan net als ik nu ook dat als de menstruatie er aan komt ook nergens geen last van terwijl je daar voor altijd de menstruatie voelde aankomen met zoals de buikpijnen en rugpijn
    dit is mijn eerste menstruatie sind de operatie achter de rug is die ik 16 juni heb gehad om de sterilisatie terug te draaien
    omdat mijn vriend en ik het ook op de vruchtbare dagen ook hebben gedaan en ik weer bijna ongesteld moest worden en maar nergens last van kreeg maar wel allerlei verschijnselen dachten we dat het wel goed zou zitten en hadden we goede hoop
    maar helaas bleek dat niet zo te zijn
    maar we blijven gewoon de goede hoop houden ook als het nog niet wil lukken de andere keren
    ik hoop dat iemand dit ook herkent

groetjes marijke

7. nannetje

nannetje Lid

22 mei 2006
    24
    0
    1
    Verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Marijke,

Mijn man heeft een hersteloperatie gehad, dus ik kan je geen antwoord geven op je vragen, er zijn wel een aantal die wel als vrouw een herstel operatie hebben gehad en hoop voor jou dat ze zullen reageren, het is vanaf nu een onzekere tijd en ik hoop van harte dat het jullie gaat lukken! sucses en ik het hoor graag of het uiteindelijk ook gelukt is,
    groetjes, Nannetje

8. geeft niks maar bij mannen is het toch weer anders als bij vrouwen
    maar we houden zeker elke maand gewoon de hele goede hoop en volgens de arts is er weer 80% kans om zwanger te raken

maar in ieder geval bedankt
    groetjes marijke

Deel Deze Pagina