Tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PoppyC, 28 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoppyC

PoppyC Nieuw lid

28 feb 2017
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum. Toch wel fijn om met lotgenoten te kunnen praten en tips te krijgen.
    mijn verhaal
    Mei 2015 gestopt met de pil
    Februari 2016 zwanger maar na 6 weken bleek het toch een lege vruchtzak
    Maart 2016 curretage
    Daarna weer met goede moed ervoor gegaan. Na de curretage kreeg ik veel heftige menstruaties die niet te doen waren. Ziekenhuis wilde niks doen dus daardoor besloten om over te stappen naar een kliniek.
    Hier ben ik in december 2016 gekomen en in januari 2017 heb ik een laprascopie ( kijkoperatie)gehad. Er werd gedacht aan endometriose.
    Gelukkig was de uitslag goed. De kliniek wil het nu weer 7 maanden aankijken. Het feit ik kan zwanger worden. Dat begrijp ik maar ik ben bijna 2 jaar verder. Geduld raakt soms even op. Mijn vraag hoe lang duurde het voordat ze bij jullie actie ondernamen? Is dit in Nederland en gaat het in België / Duitsland er anders aan toe?

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Geen idee hoe het gaat. Ik ben ook naar huis gestuurd met probeer nog tot juni. Als er nog niks is blijven plakken zou ik dan ietsjes langer dan 1,5 jaar bezig zijn. Ik heb vorige maand wel een positieve test in handen gehad, maar dit is al heel snel mis gegaan.

3. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    1 jaar proberen, toen onderzoeken en toen er niks uitkwam nog een half jaar zelf moeten proberen. Volgens mij moet je het eerste jaar vanaf de mk rekenen. Protocol is na een jaar zelf proberen onderzoek. Is je man al onderzocht en je hormooneaarden? Eileider doorgankelijkheid etc. Sterkte, ik weet hoe frustrerend het is ;(

Deel Deze Pagina