Tanja Jess schrok van 'nieuwe jurk' zoontje | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl LOL! ik zeg: ar-ti-cu-le-ren is niet altijd makkelijk voor een 3-jarige.
Ja? Dus? Noemen we dat nieuws? Zo nuttig vind ik t niet om te delen, of ben ik nou zo raar dat ik dit hele bericht totaal niet boeiend vind?
waarom wel altijd lachen om de hilarische uitspraken van de kinders hier en niet om 1 van een kind van een bn-er. buiten dat om vind ik het een leuk mens. en ik vind het ook een leuke uitspraak van haar 3jarige
Oh sorry, ik had even de regel gemist dat hier alleen nuttige nieuwtjes gedeeld mochten worden. Ik moest erom lachen en vond het wel een vrolijke, luchtige noot tussen alle serieuze onderwerpen hier.
Bri, bedoelde t ook niet persoonlijk richting jou, maar dat de media die onzin er op zet snap ik niet. Sorry voor t misverstand! Ik bedoel dit staat er boven: " Het laatste nieuws het eerst op nu.nl " Wat een nieuws zeg, phoe phoe.
Dat ben ik wel met je eens. Maar het staat niet voor niets in de rubriek Achterklap, dat is meestal niet het eerste wat je leest als je op zoek bent naar de meer relevante ontwikkelingen in de wereld.
het staat in de rubriek 'achterklap' - dus een prima en leuk stukje Vind het wel lachen - denk je als mama zó je best te doen en aan de vraag tóch maar te voldoen , is het nóg niet goed?! Had je helemaal niet zo moeilijk hoeven te doen (en te denken ) hahaha
Ik had precies dezelfde reactie, moet dit op een nieuws site?! Trouwens, mijn zoon wil echt graag een jurk! En hij heeft onlangs op zijn verjaardag een mooie ketting gekregen omdat hij die zo graag wou hebben, als dat nu niet op de telegraaf komt weet ik het ook niet meer!!