4 dagen overtijd, maar 2 negatieven testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samantha164, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha164

23 mei 2013
    9
    0
    0
    //
    Utrecht
    Hallo dames!

Ik ben nu 4 dagen overtijd en probeer nu al ruim een half
    jaar zwanger te worden. Ik heb nu al 2 keer negatief getest... En het brand gewoon om nu al voor de 3e keer te testen.. Maar daar wacht ik nog even mee. Ik heb last van gevoelige tepels en een beetje afscheiding. Maar voor de rest nergens last van????? Ook niet dat ik m'n ongi voel aankomen! Ik wacht nog 3 dagen voor dat ik voor de 3e keer test!! En ik hoop t zo!!!

X

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    hoi samantha
    zou geweldig zijn natuurlijk! mag ik vragen of je sinds je met de pil bent gestopt een regelmatige cyclus hebt gehad en hoeveel dagen was die? het zou goed kunnen dat je zwanger bent maar ook dat je mensturatie bijv later is dat kan ook.

3. Samantha164

23 mei 2013
    9
    0
    0
    //
    Utrecht
    Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen!! En altijd keurig optijd!! Vind t alleen zo raar dat ik verder niks voel en dat die testen negatief zijn :(

4. Vaya

Vaya Niet meer actief

Misschien een latere eisprong gehad deze keer.

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ja late eisprong zou kunnen en een cyclus van 26 dagen is ook best kort dus het kan zijn dat het nu wat langer wordt, ik heb ook soms 26 dagen en soms 35 dagen verschilt erg, maar jij hebt wel regelmatig zeg je.. hoe is het nu? is je menstruatie al begonnen?

6. Samantha164

23 mei 2013
    9
    0
    0
    //
    Utrecht
    Nog steeds geen menstruatie! Begin nu wel misselijk te worden.. Vooral sochtends.. Maar heb weer negatief getest... Ik wacht het denk ik maar even af...

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    welke dag zit je nu van je cyclus? ik zou om de dag even een testje doen en als je op langer als dag 38 van je cyclus zit zou ik even naar de huisarts wellicht krijg je een bloedtest. hoeveelste ronde zit je nu eigenlijk?

8. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Meid, ik had ook 28 dagen netjes cyclus. Totdat ik een keer stress had met zwangerschaptesten, en werd van 28 dagen naar 36 dagen.

9. Samantha164

23 mei 2013
    9
    0
    0
    //
    Utrecht
    Net toch nog een keer getest.. Met clear bleu... En ja hoor!! Ik ben zwanger!!! Geweldig!!

10. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    Supet!! Gefeliciteerd meid

11. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Gefeliciteerd!

12. misty33

misty33 Lid

14 sep 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    gefeliciteerd. ik heb hetzelfde probleem als jou ik had dinsdag ongesteld moeten worden en heb altijd een mooie cyclus van 27 dagen heb ook al 2 keer getest ook negatief, heb wel last van hoofdpijn een opgeblazen gevoel en gevoelige tepels ik heb echt een gevoel in me buik dat als ik iets eet ik naar de wc moet gaan ik wacht nu ook nog met testen moet dinsdag toch naar de huisarts.

13. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Gefeliciteerd :)

14. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Gefeliciteerd !

15. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    echt!!! wat geweldig zeg!!!! gefeliciteerd hoor! echt super nieuws, nu hopen dat zij of hij goed blijft plakken!

Deel Deze Pagina