Ik herken het helemaal niet: als ik iets niet lust (maar kan zo niets verzinnen behalve pannekoeken, yak!!) lust ik het ook niet op een andere manier.
Ik houd van die meringues, maar die schuimblokken van haribo vind ik verschrikkelijk vies van smaak en structuur.
Ik lust geen kaas maar wel kaaschips zoals chipito. Ik lust geen melk maar eet wel lasagne (met melk) Ik lust geen chocolademelk of chocolademuffins maar gewoon zo vind ik het heerlijk. Ik lust geen bananenschuimpjes, vla etc maar wel bananen. Ik lust geen thee met fruitsmaakjes maar wel fruit. Ik lust geen hutspot maar wel wortels en uien. Ik lust geen rauwe ui in een salade maar wel bij patat speciaal Ik lust geen tomaten maar wel pastasaus, ketchup, tomatensoep etc Ik stop maar haha maar heb er nog veel meer. Edit: Lijken wel strafregels zo. Ik mag niet....
Bananen snoepjes, aardbeien en sinaasappel snoepjes e.d. hebben dan ook niks te maken met fruit. Suikers met smaakstoffen dan zonder of met kleurstoffen hebben totaal geen overeenkomsten met de smaak van echt fruit. Het enige dat overeenkomt is misschien de kleur. Dus ik vind dat niet zo vreemd eigenlijk.....
Mijn vriend lust geen uien maar wel uienhachee met extra ui haha. Ik drink geen melk maar eet alles waar melk in zit. Ik hou van hagelslag maar juist niet chocola Ik hou van fruit maar niet warm fruit Lust wel tomaten maar geen ketchup , rode pasta saus etc.
Geen tomaten, wel tomaten soep maar ook weeg geen ketchup Wel bananen maar niks wat met bananen gemaakt is Verder, uhm.... weet ik ff niet
Ik ben dol op chocolade, maar geef mij geen chocoladesaus (over ijs bijvoorbeeld). Chocomelk drink ik dan weer wel. Ik eet geen kaas, maar wel snipperkaas op mijn spaghetti of gesmolten kaas. Ik eet wel fruit, maar fruittaart echt wel liever niet. Ik lust absoluut geen thee, maar wel Turkse appelthee. Champignons zijn mijn lievelingsgroente, maar serveer mij geen blikchampignons want daar pas ik voor. Ik eet graag rode kool uit pot, maar serveer mij geen verse rode kool.
Ik lust geen bruine bonen maar wel bruine bonen soep. Ik lust geen erwtensoep maar wel erwtjes. Ik lust geen peen en uien stamp maar wel uien en peen apart.
Ik houd heel erg van verse spinazie (roerbakken of in een salade). Maar de diepvries a la creme of iets wat daar op lijkt vind ik echt zo vreselijk vies! Is echt een van de weinige dingen die ik niet lekker vind. Appelmoes los vind ik lekker. Bij het eten gruwel ik van. Maar ik vind sowieso koud over warm niet lekker.. Behalve dan weer met ijs en chocoladesaus.
Ik houd niet van een reep chocolade los maar wel van koekjes met chocola, chocolade-ijs, hagelslag etc Ik lust wel tomaat maar geen tomatensoep, pasta saus etc Ik houd van kaas maar niet van gesmolten kaas over een ovenschotel bijv, maar wel weer in een tosti of op m'n pizza.. Ik lust geen rauwe ui, maar wel bij m'n frietje speciaal..
Ja! Bananen: lekker! Bananen smaak? : blegh Ik lust niks waar rozijnen in zitten Maar ik lust wel rozijnen
Dat heb ik indd ook bananen ijs jakkie! Bananen snoepjes blugh! Bananen vla idem *krijgt kots neigingen*
Ik ben dol op aardbeien en yoghurt/melk, maar niet op aardbeienyoghurt, optimel of aardbeienijs. En ik hou van koffie, maar niet van dingen met koffiesmaak. En ik hou van koekjes en van chocola, maar niet van chocoladekoekjes of van die chocola waar koek in verwerkt zit (twix of zo, brrrr....)
Ik lust fruit en yoghurt, maar fruityoghurt moet ik niks van hebben. Abrikozen vind ik niet lekker. Abrikozen jam op geroosterd brood wél. Er zijn vast nog wel dingen, maar kom er nu niet op
Ik heb er nog één. Ik hou wel van fruit. Maar gekonfijte vruchtjes vind ik wel zo vies. En dat zit in sommige toetjes, ook in paas/ kerststol. Jammer, want de rest van de kerststol vind ik wel lekker, maar om die vieze vruchtjes die er in zitten hoef ik het niet...
Bananen lust ik niet maar bananenschuimpjes vind ik heerlijk. Ik ben gek op oude kaas maar van brie ga ik over mijn nek. Ik lust geen boter op brood maar dan wel weer in combi met vlokken of hagelslag.