Nieuwe weme (denk alleen bekend bij de noordelingen) Vrouwenvleugel volgens mij vrijdagavond op rtl4 Woensdag avond had je waargebeurde verhalen film op rtl 4
ja die waargebeurde verhalen films... heerlijk dramatisch!!! Doet me ook denken aan het programma 911 waarin echte 911 gesprekken werden uitgezonden en dan wat gebeurt is reconstructie met acteurs gespeelt.
Nee ze bedoeld denk ik Pompy de Robodoll. Daar had mijn moeder zelfs een korte broek van gemaakt voor mij.
Ik keek vroeger zo’n spannende serie met een vuurtoren. Elke aflevering gebeurde er iets mysterieus of engs en dan gingen ze dat oplossen. Kan even niet meer op de naam komen! Ik ben van bouwjaar ‘84 en die serie keek ik rond ‘92 denk ik
Kent iemand de Poppels nog? Die kon je omkeren. En zo’n diertje die je op je vinger kon zetten en die had dan heel lang haar dat je kon borstelen. Weet niet meer hoe die heten?
De wel beruchte rolschaatsen van de Bart Smit destijds Kilometers heb ik erop gemaakt View attachment 625005
Smurfensnot zakjes zijn die al langsgekomen? Zakjes met wasmiddel vullen en dan mee spelen. En Rembo en Rembo?