Ik heb gezoent met 1 van de deelnemers van big brother seizoen 2 of zelfs 3. die ben ik tegen gekomen tijdens het uitgaan in een andere reallity programma rond die tijd namelijk "de Bar".
The Nanny met Fran Drescher met die ontzettende hoge klotestem Echt grappig dat dat dus helemaal haar eigen stem niet is! Met o.a. ober Niles (ik hou van dat soort humor) en CC Babcock (de bitch). Dat jongste meisje (Madeleine heet ze geloof ik in het echt) vond ik altijd zo'n schatje. De andere twee kinderen vond ik minder interessant.
Nee echt niet! Off-topic: typetje Bernadette uit The big bang theory heeft in de serie ook zo'n hoge kutstem. En ook dat is niet haar echte stem.
Dàt was dus die ene die het bed deelde met de transseksuele Kelly! Smeuïg verhaal dit Ik lees trouwens net op internet dat Big Brother buiten Nederland nogstééds een grote kijkcijferhit is
Mijn man had die ericsson En dit was mijn eerste mobiele telefoon De pocketline swing 200 Bekijk bijlage 625839
Ja en waarvan je ouders boos werden als je belde want het was volgens mij ook heel duur om te bellen als je dat deed, of het kostte een gulden per minuut ofzo en stond je heel lang in de wachtrij