om op oh ja internet door te gaan... het geluid dat de modum maakte om verbinding met internet te maken dat de huistelefoon in gesprek was als je op internet zat de chatroom van TMF
Dat de raket vroeger ook chocola erop had.. heette toen ook anders. Zou er een moord voor doen! De Penny, die las ik elke week, later de Fancy en de Yes. Beverly Hills en Melrose Place. Baywatch. We aten idd Saroma toetjes en chocoladeboter. Beide nog verkrijgbaar maar lijkt nu toch anders te smaken.
Nog steeds als ik sommige originele liedjes hoor, denk ik eerst aan de Ministars versie. Wij draaiden dat bandje grijs in de auto naar wintersport.
Oh ja: Ik wil mee naar de disco ipv Wake me up before you gogo, ik moet er altijd direct weer aan denken als ik Wham hoor.
De Penny bestaat nog en leest mijn dochter vaak. O ja die raketjes ken ik nog, die waren heel lekker.
En ‘ijs, dropjes en gum’ Tijdens het dansen op dit liedje hadden ze ook van die megalolly’s! Was op het nummer van Cindy Lauper: girls just wanna have fun
https://www.google.com/amp/s/www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/4829216/peter-jan-rens-wil-terug-op-televisie-met-geef-nooit-op-20%3famp
Ach de TMF chat ja, daar heb ik wat uren doorgebracht zeg, ik zat altijd in het chatkanaal metal-4ever
Och ja de Ministars Als je allerhande hits wil zingen, maar in talen ben je niet zo goed, dan zie je dat je er toch uit kan springen, als je het in het Hollands doet!