Ik ook!! Ik wilde vroeger zooo graag door dat gat springen! Weet alleen niet of ik peter jan rens nu zo een leuke presentator ga vinden die er nu bij past... zou niet weten eigenlijk wie wel maar in elk geval niet hij. Hmm Kees Tol schiet ineens door mn gedachte die zou denk ik wel leuk zijn
Ik weet niet of het al genoemd was, maar de hitkrant en de break out! En dan vooral de ingezonden vragen, hilarisch altijd!
Petitie houden Hmm PJ is wel nog steeds leuk met kinderen dus wat dat betreft... Al moet ik wel zeggen dat het vaak niet zo leuk meer is om als volwassene de types terug op tv te zien die je vroeger zo leuk vond.. Kees Tol vind ik ook fantastisch Hou van die gozer
Ohhh echt he En dan te bedenken dat z'n vriendin gewoon 14 jaar jonger is dan een zoon van hem...... 45 jaar schelen gaat zelfs mij te ver
Minder leuke o ja momenten: Evil Marc Dutroux en die meisjes Eentje heet Sabine volgens mij. Met een geweer rondzwaaiende gestoorde gast Anders Breivik. Tristan van der Vlis. Joran van der Sloot en dus ook Natalee Holloway... En alle randdebiele jongeren die in Amerika een machinegeweer naar hun school meenemen en onschuldige medeleerlingen en docenten neerschieten.. Debiele wereld.
Ik lag afgelopen zondag naast hem op het strand. Duurde 2 uur voordat ik doorhad waar ik "die kerel" nou van kende.
De fancy (waar mijn man mij altijd aan herinnert als de reclame van ‘werken bij de fancy’ op tv komt, hilarisch vinden we dat) De oude Taksi (echt 100 keer lekkerder dan die troep van nu). Ook die pakjes waren zooo mooi. Mission Top Secret, retespannend. The Tribe, vond ik zoooo vet. Heb nog steeds de hele serie op de pc staan. Rollercoaster Tycoon en The Sims. Mini Stars, hier ook een cassettebandje. Hoe leuk waren die. Ook om uit elkaar te slopen wel. Tetris. Ik vond laatst bij oma nog zo’n ding. Té leuk. Van die papiertjes die je zo vouwde dat je met je vingers erin heen en weer kon vouwen, met cijfertjes erop en vragen erin die je dan aan elkaar moest stellen. Dat móét een naam hebben... Ik kan er alleen niet opkomen. Nu maar hopen dat iemand snapt wat ik bedoel
Kikkersprong ofzo? Ik was altijs jaloers op de meiden die dat konden vouwen haha, jammer dat er toen nog geen internet was
Whahahahhaa geweldig Vwb. dat laatste: echt geeeeeen idee! Tetris deed ik ook vaak. Op zo'n grijze Nintendo (?) Ik heb er ooit ingestaan trouwens in De Fancy. Bij de make-over Was echt leuk om mee te maken Oh wacht, DAT bedoelde ze.. Ik dacht dat het over een bestaand iets ging (papiertje van een snoepje ofzo) en niet over iets wat je zelf in elkaar knutselde Dat had geen naam volgens mij, maar een kikker komt aardig in de buurt. Wij noemden het geloof ik happertjes.
Van het weekend nog samen met mijn zus geprobeert zo een ding te vouwen (onder het mom weet je nog vroeger) met een servet maar kreeg het niet voor elkaar.
Cijfers( hoeveel keer je dan moest) En dan wat voor kleur toch? Dan moest je een kleur kiezen dmv gekleurde stip op die tuitjes Tenminste dat ligt mij bij En dan stond er in die tuitjes vragen
ja misschien deed ik het goed maar was het servet te slap. Punten naar elkaar, omdraaien weer punten naar elkaar en dan de vingeringangen uitvouwen toch?
Ik moest en zou het proberen, maar ik kan het nog (al kun je zien aan het papiertje dat het niet in één keer goed ging ) Mijn zoon was het aan het bekijken; mama wat ben je aan het maken? Ohhh een happer! )
Ik vroeg me de hele tijd al af wie van ons allen als eerste zo gek zou zijn Het is dat m'n man ook in de kamer zit, anders had ik het ook nog wel geprobeerd hahaha