Ik vouw die "happertjes" nog altijd met mijn kinderen. Bij mijn zoontje was het dit jaar zelfs zijn uitnodiging. Onder ieder cijfer stond info over het feestje Wij hebben die dingen trouwens nooit een naam gegeven... En hier schrijven we altijd opdrachten onder de cijfers en toen ze kleiner waren tekenden ze daar iets wat je dan was. Bijv een aap of een hartje etc De kinderen bedenken inmiddels de gekste opdrachten.....
Zijn deze al genoemd?: Supermarkt Edah Speentjes (kettingen, oorbellen; alles had je ervan) Tv: "Rescue 911" en " in de praktijk" Zo'n tube kauwgom
Is niet moeilijk: Je moet een vierkant blaadje hebben. Eerst 2 x dubbel vouwen en dan weer helemaal open klappen. Dan vouw je alle hoeken naar binnen. Vervolgens draai je het om en vouw je weer de hoeken aan de andere kan naar het midden. Vervolgens de kleine flapjes omvouwen en klaar is ie.
precies zo heb ik het geprobeerd (op die 1e 2 vouwen na dan) denk dat het servet te slap ervoor was en dat het met echt papier dan wel was gelukt.