Is het heel erg dat ik die dingen regelmatig in de klas vouw noem ze tegenwoordig gewoon happertjes. Vroeger noemde ik het ‘peper en zoutstel’. Geen idee waarom!
Hè hè! Eindelijk iemand die ze ook zo noemt! Ik kon niet meer op de naam komen en was gister te eten bij mijn moeder en die zei meteen; maar Ier, die noemden wij toch peper- en zoutstel? Dat je dat vergeten bent... Bedankt hè mam Maar jij dus ook! Boks!
Wat leuk om terug te zien. En dat ik toch nog wat tekst weet van een paar intro’s. Ik vond de intro van David de kabouter altijd zo mooi.
Het programma 'over de rooie', waar je 1000 gulden kon winnen! Kennissen van mij kwamen toen voorbij op tv en deden het niet!!!! Ze moesten de vliesjes eten die op warme melk komen ik had dat echt wel gedaan voor 1000 euro!!
Lekker late reactie... Jaa balisto's bestaan nog wel maar vind ik ook echt zo'n "O ja!" ding. Punica verkopen ze bij de jumbo, Deen en Boni volgens mij ook! Wij kochten het nog wel eens bij de Jumbo.
Jaaa spel zonder grenzen was zooo leuk. Snap niet waarom dat verdween. Al die landen tegen elkaar in die gekke pakken... ik mis het.
Ik heb dus overal gezocht en toen dacht ik vandaag weer aan dit topic. Misschien weten jullie het; vroeger verkocht Jamin van die zuurtjes in de vorm van een blokje. Ze waren ook best groot meen ik (of ze pasten niet goed in mijn kindermondje; dat kan ook). Anyway, ze waren donkerroze/rood of oranje. Kent iemand die nog??? En nog eentje; de Opel Fruit ijsjes! Zeker nergens meer te krijgen hè? Zie bijlage voor de ijsjes...
Vroeger had je de videoband. VHS kennen de meeste wel, maar betamax en VCC? En dat je zelfs een videorecorder kon huren.....