De ‘goede’ smarties, uit een rol en gewoon groot. Heerlijk. Vind ze nu niet meer lekker, ook niet uit koker. Vroeger was alles lekkerder
Tv Programma's zeg eens A Oppassen 12 steden 13 ongelukken tita tovenaar medisch centrum west mijn dochter en ik vrienden voor het leven sam sam het zonnetje in huis love letters Eten: een speedy en dan in de cocolade saus van de softijs laten dompelen. Drinken: Woody's (mierzoet roze drankje met alcohol) Tijdschriften: de Yes Hitkrant Break out en dan de vragenrubriek met oa. help ik heb een komkommer in me gestopt kan ik nu zwanger zijn?
Kloontje het Reuzenkind, geweldig vond ik dat (hoewel ik wel al volwassen was, haha) maar als ik dat nu zou zien, WoW, wat een bloedirritant mokkel!! Ben er voor het laatst zo’n 15 jaar geleden geweest, mijn hondje was een pup, die rare lui hadden hele verhalen tegen dat beessie.... het was net een sekte daar, wat een rare lui
Jaaa! En je had ook de Fancy, daar heb ik heel mijn seksuele voorlichting uit gehaald. En nooit vergeten: de afgebroken frikadel. Bevroren erin gestopt, ontdooid en toen afgebroken. Hoe verzint iemand het.
Die krijg je nu ook nog. In Duitsland tenminste, in de duurdere supermarkten, niet bij Lidl of Aldi Die Yes repen krijg je nog gewoon in Duitsland
Wie had het nou net over die shampoo die naar een speedy ruikt? Die wil ik! En waren die speedy’s vroeger ook niet knalrood? Later werden ze roze inderdaad, maar toen ik een jaar of 7 was, waren ze toch echt rood dacht ik.