Vaak nog te vinden bij de Kringloop! Ook veel Carry Slee, Paul van Loon, de Lijsters ( die boeken series kon je op de basisschool bestellen )
Wie kan zich Ik Mik Loreland nog herinneren? Kregen wij in groep 3 om te leren lezen. Nachtmerries joh
Ik weet de volgorde van de woordjes van groep 3 nog. Maan, roos, vis, vuur, mus, Pim, bel, boek, raam ... Haha. Grappig topic dit.
Pompy de Robodoll.!! Dat vond ik zó leuk.! Een vriendin van mij had de LP van Willeke met dit nummer, dat draaide we helemaal grijs.! En het Zakmes was ook favoriet hier. View attachment 624835
Oh ja het zakmes. En Madelief van Krassen op het tafelblad (geloof ik) keek ik ook altijd. Ik merk dat ik wel fragmenten onthoud, maar mijn moederbrein is langzaamaan nutteloze informatie aan het deleten
Zo leuk al deze herkenbare dingen! Wij keken vroeger ook heel graag naar Jules Unlimited, iemand die dat hier nog kent? Was op nederland 3 geloof ik, kwam vaak na Peter Jan Rens (ik denk met 'Geef nooit op', waarbij ze dan in een bak sprongen en er in andere kleding weer uit kwamen om iets te gaan doen wat diegene graag wilde).
ja volgens mij wel inderdaad!!! Ik vond dat altijd echt spannend (ook toen ik al een jaar of 11/12 was). Gewoon horror voor kinderen
Ik heb ze in Calibre staan. Ik weet niet zo goed hoe dat moet. Ik zal m’n man eens vragen. Dat wordt wel later want we vertrekken morgenavond naar Zuid Frankrijk voor 2 weken en neem geen laptop mee. Vandaag nog werken ook.