Het plafond van de kamers van mijn kinderen zit ook helemaal vol met van die sterren. Die heb ik in een leuk boetiekje gekocht. De Action
. Oh, zou ik ook vaker heen moeten. (Lees in, ik kom er praktisch nooit en voel mezelf een landverrader )
Flippo’s, Diddl en van die plastic speentjes. Stoepranden en elastieken. MSdos en Windows 95. Op zo’n grote kast van een pc en dan de Leeuwenkoning spelen. En patience en freecell. De jojo-hype. Ik voel me oud.
Oh jaaaaa Die armbandjes had ik echt minstens 50 ofzo om mijn arm hangen. En scoubidou zoveel gedaan.
Jaa scoubidiooooo, haha! En buiten elastieken, of steltenlopen en jojos! Flippos in de chips zakken! The sims en habbo hotel en pac-man op de pc! MSN! En als je telefoon ging dat de radio begon te storen. En ik had een sticker op m'n nokia die ik laatst tegenkwam, die begon te knipperen als ik gebeld werd haha. Snake op m'n nokia. De echt ouderwetse inbellen voor internet. Zo'n draaischijftelefoon! En van aviko magnetron patat haha En vast nog veel meer
Maar dit herken ik dan wel weer. Terwijl jij volgens mij best wel wat ouder bent (ik ben van 1990). Ik zie hier echt zoveel dingen tegenkomen die ik niet herken dat ik vrees dat ik in een grot ben opgegroeid
https://www.feestbazaar.nl/neon-armbanden-set-15st.html?channable=000a7969640032353833393132383449&utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAjw-rOaBhA9EiwAUkLV4m7dS-gtCt1t1NBoaiS4zW0SjeqdsuAb_h8I8BgqDK0bxE2BSJaIARoCsC0QAvD_BwE Zulke toch? Mijn ohja! moment van nu
Verschillende tv programma's zoals lizzie mcquire, beugelbekkie, totally Spice.. Rollercoaster tycoon ook vaaaaak gespeeld.. Of van die kettingen, van dat zwarte plastic View attachment 737387 View attachment 737389 De doorzichtige zonnebrillen, ik had er 1 met blauwe glazen View attachment 737390 Indian rose heupbroek waarbij je zeker niet kon bukken
Of een cassette bandje . Mijn zoon heeft nu mijn oude radio-cd speler daar kon ook nog een cassette bandje in. Als er dan een leuk liedje op de radio kwam snel op opnemen drukken. Gevolg een bandje vol met van die liedjes waar net stukjes van miste of liedjes over elkaar heen.
Ja twee zelfs. Om m’n enkels! Dat zijn eigenlijk armbandjes maar mijn enkels zijn net zo dun. Hoe weet jij dat nou
Ik ga weleens naar de MC Donald’s, eet m’n eten in de auto op, zet YouTube aan en kijk Beugelbekkie, Totally Spies en What’s with Andy
@Iertje81 I know en niks wat ik nu zeg zal aangenomen worden en worden afgedaan als smoesjes hahaha. Maar probeer het toch. Zit niet in de buurt en gevaarlijk voor de portemonnee . Hoop dat mijn kort en krachtige pleidooi voldoende is. Nu kan ik het verpesten met, ik kom wel heel vaak bij de Big Bazaar