Ik lees hier veel herkenbare dingen, maar ook veel wat wij nu nog gewoon hebben/de kinderen nu hebben, van mij geweest
Trolletjes had ik ook. My little baby's, dat waren kleine baby poppetjes elk apart verpakt in een gesloten zakje, die kon je sparen.
Camel 10 voor 2 gulden en 50 cent. Dat kocht ik al vroeg. Ik begon op mijn 16e. Je kon dat gewoon kopen zonder dat men je legitimatiebewijs vroeg!
Ik spaarde van zulke hondjes. Ook apart verpakt in een zakje en met een snoepje in de vorm van een botje erbij.
Ik had een oppas die mij met een paar gulden naar de Albert Heijn stuurde om een pakje shag voor haar te kopen. Kreeg het gewoon mee, ik was hooguit 8/9 jaar. Kon gewoon in die tijd
Nog een O Ja moment! Dat je in de tijdschriften (Fancy, Girlz, Breakout, Hitkrant) van die advertentis had om achtergrondjes en polyfoon ringtones te bestellen voor je telefoon. Of van die sms moppen abonnementen
Space girls schoenen tot ze lek gingen. Broeken met mega wijde pijpen (vind die het beste zitten strak kond en lekker flubberend bij de benen, niet te vinden voor een normale prijs) Tamacotie hoe vaak hij wel niet dood ging. Stomme speentje. Door het bos en ruim 20 km fietsen zonder een telefoon. Klap telefoon van Motorola met antenne (lekker op kauwen). Shake tot je niet verder kon. En de des spelletjes ping ping. Donkey kong. Pec man ray man en nog meer.