Wij hadden een cassettebandje (O ja!) van Bassie en Adriaan en voor de show begon hoorde je ‘hallo Iris en …(zus). Heel veel plezier met dit bandje en we hopen dat jullie hebben genoten in Amsterdam laatst. Tot gauw!’ Er zat ook een levensgrote foto bij toen we dat bandje kregen en die hangt nog steeds op m’n vaders zolderkamer. Die had Adriaan genomen. Wij staan er met Bassie op. Echt heel leuk. Allemaal van een familielid gekregen nadat we ze ontmoetten voor een show.
M’n dochter was dit weekend dingen voor haar lijstje aan het knippen/plakken uit de speelgoedboeken. Ik vertelde aan m’n man dat ik vroeger zelden dingen kreeg die op m’n lijstje stonden. Zoals bijv. de Droomtelefoon. Die wilde ik zo graag, stond elk jaar weer op m’n lijstje, maar kreeg ik niet. M’n man had géén idee wat een Droomtelefoon is.
Mijn zoons waren op spelletjesmiddag geweest van hun hb coach. De oudste omschreef een spelletje en ineens ging er een lichtje branden. "Onderuit" vroeger zelf vaak gespeeld. Vond ik altijd heel leuk.
Die heeft mijn moeder bewaard. Als we daar zijn spelen we het spelletje ( wel de oude editie, je hebt daar ook nieuwere van)