@anne19791980 Ja dan mogen on gevaccineerde kinderen idd ook op dag 5 testen en met negatief uit quarantaine! Wel letten op klachten en als nog testen mochten er daarna klachten ontstaan
Nee, na herstel is het inmiddels ook 3 maanden 3 maanden tussen eerste vaccinatie(s) en de boostervaccinatie Door de Omikron-variant moeten mensen sneller beschermd zijn tegen het coronavirus. Daarom is de periode tussen de laatste vaccinatie en de booster verkort van 6 maanden naar 3 maanden. In de richtlijnen van het RIVM staat dat een booster vanaf 3 maanden na de laatste prik of coronabesmetting gegeven kan worden. De boostervaccinatie krijgt u als u minimaal 3 maanden geleden uw laatste vaccinatie heeft gehad. Bent u na de laatste vaccinatie nog positief getest op corona? Dan kunt u drie maanden na deze positieve testuitslag uw boostervaccinatie krijgen. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/aanpak-coronavaccinatie/boostervaccinatie
Ah ok, het kan. Maar ik ga hem denk pas net voor de zomervakantie halen. Dan kan ik ervan de zomer mee weg en op wintersport.
Toch is dat raar, want een infectie na volledige vaccinatie is als een booster en dat moet je dus na 3 maanden weer. Geldt na een booster, dat je na 3 maanden dan ook weer de volgende prik moet gaan halen?
En in Afrika kunnen ze dan de pot op denk ik. (En wij maar piepen dat er daar nieuwe varianten vandaan komen).
Ik heb vanaf 27 december een huisje geboekt op een Landal park. Nou heb net eens naar de voorwaarden gekeken om te kunnen boeken. Volgens de website zou dat niet kunnen omdat je binnen 28 dagen tot aankomst zit. Iemand ervaring mee als je wilt omboeken? Werken ze daar aan mee of niet?
Ik ben ook benieuwd, wij zouden naar cp gaan eind van de maand met oud en nieuw. Wij willen nu ook graag omboeken, morgen eens bellen. We vonden avondeten op de kamer niet zo erg maar dit is wel het andere uiterste Wij hebben wel een multirisk verzekering erbij afgesloten en er stond toen iets in de voorwaarden over Corona maar weet niet meer precies wat
We zijn nu een paar keer met z’n allen wezen testen. Vier uitslagen altijd binnen 24 uur, eentje na 48 uur nog niet. Het is ook altijd dezelfde persoon. Hoe zou dat kunnen?! Vind het bijzonder haha.
Ik heb al mail van Landal dat je een voucher kan krijgen. Dus die heb ik meteen aangevraagd en dan hopelijk in de meivakantie nog plek op dat park. Goed geregeld. Als je wel wilde komen, kreeg je een voucher voor 30% korting op een volgend verblijf
Krijg je hier automatisch bericht van of moet je daar zelf achteraan? Wij zitten de eerste week van januari bij landal. Wij gaan denk ik wel gewoon, even andere omgeving.
Ik heb ook een mail ontvangen, maar daar wordt niet gesproken over een voucher of zo. Wellicht omdat er verder ook niet zo heel veel faciliteiten op het park zelf zijn. Straks maar eens bellen.