Het ‘Random’-Corona-Vragen-Topic

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Iertje81, Nov 20, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Niet samen met mijn man.. we hebben geen 2 bedden over

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Ja ik vond het toch niet fijn. Dus toch maar niet gedaan. De tv zijn we nu aan het verplaatsen. Halve verbouwing haha
    Maar dan kan hij toch wie is de mol kijken ;)

GossipGirlxoxo and Zxcvb like this.
  3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,238
    11,817
    113
    Hij zou ook op de laptop of tablet tv kunnen kijken eventueel :)

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Miss wel losse matrassen? Ik heb op los matras gelegen op zolder toen vriend in isolatie zat. Maar denk dat als je zoon naar eigen bed gaat en je raam open zet tot jullie zelf naar bed gaan, het miss wel kan hoor.
    Edit zie je latere posts nu. Eigenlijk de handigste manier ja! :roflmao:

Baileyy likes this.
  5. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Ja klopt maar hij zat al zoveel op kleine schermpje te turen van de tablet vandaag. Leek me niet zo gezond voor zijn ogen. We hebben het opgelost door de tv maar te verplaatsen hahaha.

Zxcvb and Syane like this.
  6. Maie

Maie Lid

May 3, 2020
    9
    4
    3
    Female
    Hoe snel hadden jullie/kinderen een positieve (zelf) test? Mijn kinderen hebben donderdag en vrijdag een halfuur contact gehad met een besmette leerkracht. Tot nu toe testen ze nog negatief.

7. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Midi had vrijdag een negatieve pcr test. Hij kreeg zondag hoofdpijn en maandagochtend een positieve thuistest. Ik denk dat hij het in de klas heeft opgelopen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Hij is donderdag voor het laatst naar school geweest.

8. Haje32

Haje32 Bekend lid

Sep 4, 2019
    582
    383
    63
    Female
    Zoon had vorige week vrijdag positieve zelftest. Ik testte pas afgelopen vrijdag positief. Dochter en man nog steeds negatief. Zat bij mij en zoon dus een week tussen en we hebben echt intensief contact gehad.

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Woensdag kregen we bericht school dat er 2 kinderen uit de klas positieve zelftesten hadden. Donderdag tussen de middag niks aan de hand met dochter. Uit school verkouden en positieve zelftest. Meer dan de halve klas was uiteindelijk besmet.

Mapje likes this.
  10. Mapje

Mapje Niet meer actief

onze middelste testte op dag 5 bij ggd negatief maar was op dag 9 positief bij ggd. Zelftest was negatief. Hij zat toen al in quarantaine en dit was december dus denk delta.

Wij hebben vorige week contact gehad met een positief gezin maar we zijn allemaal negatief nog op thuistest (dag 8) we zitten nog in herstelperiode van 8 weken dus heeft ook geen zin om naar ggd te gaan.

11. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,478
    113
    Dochter zondagavond en maandagmiddag negatief maandagavond positief

Zoon maandagmorgen negatief maandagavond positief

Man zondagavond negatief maandagavond positief

Ik maandagavond (20:30 uur) negatief, later op de avond ( 22:30 uur) heel licht positief en dinsdagmorgen een knaller.

12. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,819
    18,533
    113
    Female
    Ga je iedere dag testen dan? Bij ons was het dag 5 testen (GGD of zelftest) en bij negatief mochten ze weer naar school. Bij klachten wel het advies om nogmaals te testen...

Mapje likes this.
  13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Kinderen hoeven nu niet meer in quarantaine, maar wel het advies om dan elke dag te testen.
    Nu zouden we dat hier niet doen, vooral bij de jongste niet, maar dan wel om de dag.

14. Maie

Maie Lid

May 3, 2020
    9
    4
    3
    Female
    Ja want we gaan zondag op vakantie. Als ze positief zijn gaat dat natuurlijk niet door.

15. Lavendel89

Lavendel89 Niet meer actief

Kan ik met snot ook een zelftest doen van m’n dreumes?

16. Merlino

Merlino Fanatiek lid

Sep 21, 2021
    2,285
    3,965
    113
    Female
    Bij ons op school zijn er meerdere die dat doen! Dus geen probleem denk ik :)

17. BJN

BJN Actief lid

Oct 14, 2016
    131
    57
    28

Herkenbaar. Twee weken nadat mijn oudste positief testte werd hij ineens behoorlijk ziek. Koorts, hoofdpijn en lamlendig. Na twee dagen knapte hij gelukkig weer op.
    Heb toen hier een topic geopend en toen bleek ook dat er meer kinderen hadden die later ineens ziek werden.

MyMiracle and Mapje like this.
  18. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Nou hier nu thuis van de 5 hebben 4 corona. Dat gaat hard. Dochter zou naar school mogen, maar dat doen we dus maar niet. Wij zitten allebei in quarantaine, dus zij blijft ook thuis.

19. 92Liz

92Liz Nieuw lid

Jul 19, 2020
    3
    1
    3
    Female
    Ik snap er even niks van, nacht van zondag op maandag had mijn zoontje overgegeven en in de ochtend niks meer aan de hand. Toen dacht ik laat ik toch voor de zekerheid een zelftest doen ivm school. Een paar minuten voor de 30 minuten kwam er dan een licht roze streepje. Later nog eentje gedaan, weer een heel licht roze streepje dus thuis gebleven. Hij voelde zich weer beter, niks aan de hand en tot op heden nog steeds geen andere klachten.

Vanmorgen ben ik wat snotterig opgestaan, dus ik dacht laat ik ons beide nog eens testen, die van hem zal inmiddels wel een stuk duidelijker zijn, want dan maak ik voor ons beide een afspraak. Is die van hem nu negatief en die van mij ook...
    Moet ik ons nu alsnog laten testen bij de GGD?

20. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,006
    14,668
    113
    Female
    Ik zou uitgaan van negatief. Dus lekker weer naar school.

Share This Page