Wie heeft er het perfecte recept voor Gozleme voor me? Vooral de spinazie feta combi ben ik dol op maar ook andere (vega) opties hoor ik graag. Ik weet dat je het deeg zelf moet maken maar is er ook een snelle variant? Bij onze turkse supermarkt heb je veel soorten platbroden. Zou ik dat ook kunnen gebruiken voor als ik weinig tijd heb? alvast bedankt!
Ik heb wel een recept voor gözleme, maar wel met zelf het deeg maken. Ik maak hey regelmatig en denk dat ik een uur tot 1,5 uur bezig ben. Ik zal morgen aan mijn schoonmoeder vragen of ze een goed alternatief heeft.
Ik vind de aardappelvulling echt onwijs lekker. Als iemand daar het originele recept van heeft houd ik me aanbevolen
Kant en klaar lijkt mij lastig omdat je het deeg inclusief vulling bakt, wanneer je de vulling in kant en klaar platbrood doet dan wordt dat toch anders. Deeg maken kan trouwens ook gewoon van tevoren en ingevroren worden.
Ik kwam online nog een tip tegen met yufkavellen. Weet niet of ze die hier in de buurt verkopen. Heb je daar ervaring mee?
Ik maak altijd zelf deeg wat dat is het lekkerste Ik maak vulling met prei en ui, kaas ,feta, aardappel Moet zo de kids op bed brengen daarna heb ik wel even tijd om recept te delen